  • 1. Data: 2010-04-25 10:44:00
    Temat: Kłopoty z dociskiem procka na AM2
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Witam
    Jest sobie płyta GA-M52L-S3 z podstawką AM2. W podstawce procek 4400+.
    Całość ma 3 lata i jest gustownie wklęśnięta :) Powoduje to że radiator
    jest permanentnie słabo dociśnięty do proca. Żadne smarowania i dodatkowe
    nadmuchy nie pomagają, komp po kilku- kilkunastu minutach nawet lekkiej
    pracy wyłącza się. Mam pytanie - czy ludzkość już się dorobiła takich
    podkładek do podstawek AM2 od spodniej strony płyty które by się nie
    wyginały? Może metalowych, niech pomarzę sobie... :)
    --
    Jacek

  • 2. Data: 2010-04-25 18:18:42
    Temat: Re: Kłopoty z dociskiem procka na AM2
    Od: MarcinCz <t...@g...pl_wytnij_to>

    Dnia Sun, 25 Apr 2010 12:44:00 +0200, Jacek Maciejewski napisał(a):

    > Mam pytanie - czy ludzkość już się dorobiła takich
    > podkładek do podstawek AM2 od spodniej strony płyty które by się nie
    > wyginały? Może metalowych, niech pomarzę sobie... :)

    http://www.allegro.pl/item1008233012_scythe_cpu_cool
    er_stabilizer_am2_zestaw_montazowy.html
    lub pod hasłem backplate
    --
    Marcin

  • 3. Data: 2010-04-26 07:33:20
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Dnia Sun, 25 Apr 2010 20:18:42 +0200, MarcinCz napisał(a):

    > Może metalowych, niech pomarzę sobie... :)
    >
    > http://www.allegro.pl/item1008233012_scythe_cpu_cool
    er_stabilizer_am2_zestaw_montazowy.html
    > lub pod hasłem backplate

    Dzięki za informację. Z opisu aukcji nie wynika że to metalowa podkładka
    ale wierzę na słowo. Widzę że coś już jest tylko ta cena :) Można by za to
    kupić niezły procek a pół napewno.
    Póki co, poradziłem sobie nitując do podkładki odpowiedni kawałek blachy
    stalowej grubości 2mm za pomocą 4 nitów fi2. Całość okazała się dosyć
    sztywna i po złożeniu komp zaczął działać.

    --
    Jacek

  • 4. Data: 2010-05-01 09:41:55
    Temat: Odp: Kłopoty z dociskiem procka na AM2
    Od: "Arkadiusz Stopa" <a...@z...pl>

    Użytkownik "Jacek Maciejewski" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:1pxusbhn7i5ln.fd9wweljst04$.dlg@40tude.
    net...
> [...]
    > podkładek do podstawek AM2 od spodniej strony płyty które by się nie
    > wyginały? Może metalowych, niech pomarzę sobie... :)
    ---------------------------
    To wcale może nie być problem z dociskiem. Widziałem
    kiedyś podobny przypadek u kolegi. Procesor totalnie się
    przegrzewał i nie dało się na komputerze pracować.
    Różne cuda kombinowaliśmy by go schłodzić aż odesłaliśmy
    procesor do sprzedawcy. Drugi przysłany egzemplarz
    pracował poprawnie i nie miał najmniejszych tendencji
    do przegrzewania. Pracuje bezproblemowo do dzisiaj.

    --

    Pozdrawiam serdecznie

    Arkadiusz Stopa

    <stopa małpka post kropka pl> tel. 0897633408
    Mała Galeria Makrofotografii: www.stopa.cso.pl