  • 1. Data: 2010-04-25 07:12:22
    Temat: Zapis partycji w RAW
    Od: "Jacek Kuklinski" <j...@p...onet.pl>

    Jest dysk 80 GB podzielony na dwie partycje. Po awari wejście do tych
    partycji jest niemozliwe, gdyz sa zapisane w RAW. Jak przywrócić pierwotny
    zapis w NTFS, chce uzyć do tego TestDisk aby odzyskac dane, ale nie wiem jak
    to wykonać i ci uruchomić?. Prosze o łopatologiczne przedstaawienie tego
    zadania.

    Pozdrawiam
    Jacek K.

  • 2. Data: 2010-04-25 07:32:19
    Temat: Re: Zapis partycji w RAW
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 25.04.2010 Jacek Kuklinski <j...@p...onet.pl> napisał/a:
> [...]
    > to wykonać i ci uruchomić?. Prosze o łopatologiczne przedstaawienie tego

    Idz po nowy dysk do sklepu i odzyskaj dane z backupu, po co się męczyc?

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".

  • 3. Data: 2010-04-25 12:15:48
    Od: "Jacek Kuklinski" <j...@p...onet.pl>

    Sergiusz Rozanski <w...@s...com> :

    > Idz po nowy dysk do sklepu i odzyskaj dane z backupu, po co się męczyc?

    Dysk już mam, ale jakiego backupu? - mam te dane jedynie na tym dysku z
    zapisem RAW.

    https://mvp.support.microsoft.com/profile/Piotr.Palu
    sinski
    ows

  • 4. Data: 2010-04-25 15:38:09
    Od: "Jacek Kuklinski" <j...@p...onet.pl>

    Sergiusz Rozanski* <w...@s...com> :

    > Idz po nowy dysk do sklepu i odzyskaj dane z backupu, po co się męczyc?

    Poradziłem sobie, wszystko odzyskane.
    A tak przy okazji, jak wyciągnąć pojedyncze pliki z zapisu Snapshot.exe
    http://www.drivesnapshot.de/en/home.htm . Sa one zapisane w xx.sna, xx.sn1
    itd. Czym mogę podglądnąc te pliki aby wyciągnąć pojedyncze pliki/fodery.

    Jacek K.

  • 5. Data: 2010-04-25 21:48:15
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 25.04.2010 Jacek Kuklinski <j...@p...onet.pl> napisał/a:
    > Sergiusz Rozanski <w...@s...com> :

    > Dysk już mam, ale jakiego backupu? - mam te dane jedynie na tym dysku z
    > zapisem RAW.

    No i TO jest problem. Czemu nie masz backupu?
    Pamiętaj że zelastwo może zawsze paść, odzyskać je to nie problem,
    wystarczy kupić nowe, danych nie odkupisz.

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".