  • Data: 2012-02-26 09:22:14
    Temat: Kłopot z zapalaniem w niskich temperaturach
    Od: Marcin N <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Korzystając z pięknej pogody (+5,brak śniegu, wilgotność 70% i porywisty
    wiatr) - pojechałem się przejechać motórem.

    Pierwsze pozimowe uruchomienie - jak zwykle z małymi kłopotami, ale
    odpalił za piątym razem. Zgasł po 5 sekundach. Za szóstym już nie zgasł
    i po chwili pracował tak, jak powinien.

    Normalka.

    Przejechałem ponad 50 km, zgasiłem na 5 minut, uruchomiłem "na dotyk",
    przejechałem kolejne 50 km.

    I tu kłopot: ponownie uruchomiłem po dwóch godzinach wiec zdążył
    ostygnąć. Nie chciał zapalić. Udało się za piątym razem. Zaniepokoiło
    mnie to. W sezonie letnim nigdy nie miałem takich kłopotów z zimnym
    silnikiem.

    Doradźcie, jak należy uruchamiać motocykl (fazer, gaźniki, manualne
    ssanie) w niskich temperaturach. Mniej ssania? Odrobina gazu?