  • 61. Data: 2009-10-01 11:01:35
    Temat: Re: Klawiatura o NIE !!! Chcemy dotykac klaskac i muskac
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    cpt. Nemo pisze:

    > Zdarza sie :) potrafie ja zarznac w kilka godzin chocby uzywajac
    > nawigacji czy OziExplorera np. dla zapisu trasy wyprawy a dodatkowo
    > troche fotek, troche radia, troche rozmow. Dla pewnosci staram sie miec
    > zawsze druga baterie naladowana na ful. W sytuacji zeglowania po
    > jeziorach tez sie przydaje :)

    Z iphonem nie ma tego problemu :) nie ma OziExplorera :) i radia :) heheheh

    A calkiem powaznie wbudowanie baterii mialo na celu zmniejszenie
    urzadzenia i uczynienie go solidniejszym. Wystarczy poczytac jak w co
    drugim Kaiserze,Hermesie i w 90% Wizardow na aukcjach allegro sa
    poklejone plastrem klapki. A w zadnym iphonie nie ma tego :)

  • 62. Data: 2009-10-01 11:08:17
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Waldek Godel wrote:

    > niespecjalnie. Tzn widać tak samo jak na innych współczesnych
    > urządzeniach, za to digitizer masowo pęka przy najlżejszym
    > naprężeniu.

    To wiem bo kilku znajomych mialo juz taka przygode :(
    Mi chodzi wylacznie o widocznosc w sloncu, szkla nie chce bo sie jednak
    potrafi porysowac a folie latwiej samemu wymienic na nowa i mozna wybrac
    czy sie chce blysk czy mat czy polmat. Ta porzadna tania nie jest ale
    nic mi za to nigdy nie peklo :)

    Pozdrawiam,

  • 63. Data: 2009-10-01 11:25:07
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    cpt. Nemo pisze:

> [...]
    > potrafi porysowac a folie latwiej samemu wymienic na nowa i mozna wybrac
    > czy sie chce blysk czy mat czy polmat. Ta porzadna tania nie jest ale

    Alez iphone z folia na ekranie tez działa, wiec o co chodzi. Waldus
    puszcza baki wystarczy spojrzec na przedmioty na allegro ile jest "nie
    dzialajacych" ekranow w kazdej kategorii by wiedziec ze chodzby Waldus
    tupal nozkami foliowe digitizery sa 3krotnie mniej wytrzymale
    mechanicznie i 5 krotnie mniej wytrzymale na liczbe nacisniec oraz
    kilunastokrotnie mniej wytrzymale na "pole magnetyczne"

  • 64. Data: 2009-10-01 11:25:34
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Tak trudno zrozumieć, że ludzie cenią sobie wygodę zamiast komplikowania?

    wygodę? w czym? w tym, że jadąc samochodem musze patrzeć na ekran żeby
    trafiać w cokolwiek? No doprawdy zajebista wygoda.

    > Tak trudno zrozumieć, że wolą duży czytelny, jasny ekran widoczny w
    > słońcu, który się muska a nie wciska?

    Ja ekranu nie dotykam wcale bo nie mam takiej potrzeby, jestem w stanie
    kciukiem jednej ręki wybrać to co mnie interesuje.

    > Że ludzie używają iphona tylko do robienia fotek i dzwonienia? A co
    > jeszcze potrzeba normalnemu człowiekowi nie prowadzącemu biznes?
    > W końcu to tylko telefon.

    Potrzeba do tego AŻ iphona? Zapewne tylko dlatego, że taka moda

    > Ja w wolnej chwili z nudów pogram sobie na niej,
    > posłucham czegoś z 12GB muzyki (z wyświetlaniem tekstu na ekranie),
    > obejrzę film z napisami, na który nigdy nie miałem czasu w domu (konwersja
    > divxa trwa 20min). *Śmiałem się* wcześniej z ludzi oglądających filmy w
    > ten sposób, dopóki sam nie zobaczyłem jakości i wygody.

    W kinie też siedziesz za drzwiami i patrzysz przez dziurke od klucza na
    ekran? Ale jasne, smiejemy się z innych dopóki sami tego nie robimy.

    > I najważniejsze, że mam to w jednym niedużym urządzeniu a nie w czterech
    > (mp3, foto, telefon i nawigacja) na dodatek z wygodnym interfejsem.

    Te warunki spełnia mnóstwo innych urządzeń.

  • 65. Data: 2009-10-01 11:27:45
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > No widzisz kosztuje wiecej a sprzedaje sie lepiej.... widac ludzie cenia

    Więcej od czego bo nawet w tej dyskusji przynajmiej raz napisałeś, że HTC
    kosztuje 2000zl?

  • 66. Data: 2009-10-01 11:28:33
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    BaX pisze:

    > wygodę? w czym? w tym, że jadąc samochodem musze patrzeć na ekran żeby
    > trafiać w cokolwiek? No doprawdy zajebista wygoda.

    No zapewne z jednym reka trzymasz Wma druga rysik i mowisz ze tak
    prosciej nie kompromituj sie.

    > Ja ekranu nie dotykam wcale bo nie mam takiej potrzeby, jestem w stanie
    > kciukiem jednej ręki wybrać to co mnie interesuje.

    Cud panie .... a moja Nokia 6310 tez wybiera numery.

    > Potrzeba do tego AŻ iphona? Zapewne tylko dlatego, że taka moda

    A to juz teraz bractwo WMiarzy ma decydowac o potrzebach innych ?

    > W kinie też siedziesz za drzwiami i patrzysz przez dziurke od klucza na
    > ekran? Ale jasne, smiejemy się z innych dopóki sami tego nie robimy.

    Alez oczywiscie zaden WMiarz nie pojmie jakosci obrazu na iphonie bo
    przeciez nie widzial i mysli ze jak w jego Omnii tak jest ze widzi
    wlasny nos to u wszystkich innych tak jest.

    > Te warunki spełnia mnóstwo innych urządzeń.

    A ludzie wola iphony cud panie .... tak wiem Jobs... kupil kontrolery
    umyslow tylko wy dzielni betonowi kolesie na pasku MS wiecie lepiej

  • 67. Data: 2009-10-01 11:29:59
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    BaX pisze:

    > Więcej od czego bo nawet w tej dyskusji przynajmiej raz napisałeś, że HTC
    > kosztuje 2000zl?

    Iphone 3GS nowy kosztuje wiecej ... od kazdego HTC a jednak ludzie go
    wybieraja. Cud panie....

    Ale nie licz na to ze Leo za 3000zł bedzie sie sprzedawal

  • 68. Data: 2009-10-01 11:37:58
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Buhahahah Waldus moglbys sie nie kompromitowac i poczytac co nie co o
    > ekranach iphonow zanim palnie sie tak kosmiczna bzdure.
    >
    > Bo na allegro digitizerow do WM to wogole nie ma. No ale faktycznie
    > lufcika 2,6cala to ciezko zniszczyc

    No właśnie nie ma i kumpel ma problem bo rozwalił nowiutkiego iphona /ekran
    pajęczyna/ na lotnisku. Wypadł mu z kieszeni wewnętrznej marynarki jak się
    schylał po torbe. Żeby było śmieszniej to było to w USA i zaśpiewali mu za
    naprawe 250$.

  • 69. Data: 2009-10-01 11:47:24
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    frank drebin wrote:

    > I najważniejsze, że mam to w jednym niedużym urządzeniu a nie w
    > czterech (mp3, foto, telefon i nawigacja) na dodatek z wygodnym
    > interfejsem.

    Troche malo :)
    Ja mam jeszcze radio, sprzeg z laptopem przez WiFi lub BT i takie tam
    rozne :)

    Pozdrawiam, Leszek

  • 70. Data: 2009-10-01 11:52:15
    Od: "frank drebin" <b...@w...pl>

    BaX wrote:

    ciach, bo już pierdzielisz dla zasady

    > Te warunki spełnia mnóstwo innych urządzeń.

    Przepraszam, że nie kupiłem mnóstwa innych urządzeń tylko spodobał mi się
    iphone :(