    From: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Klawiatura o NIE !!! Chcemy dotykac klaskac i muskac
    Date: Thu, 1 Oct 2009 13:25:34 +0200

    > Tak trudno zrozumieć, że ludzie cenią sobie wygodę zamiast komplikowania?

    wygodę? w czym? w tym, że jadąc samochodem musze patrzeć na ekran żeby
    trafiać w cokolwiek? No doprawdy zajebista wygoda.

    > Tak trudno zrozumieć, że wolą duży czytelny, jasny ekran widoczny w
    > słońcu, który się muska a nie wciska?

    Ja ekranu nie dotykam wcale bo nie mam takiej potrzeby, jestem w stanie
    kciukiem jednej ręki wybrać to co mnie interesuje.

    > Że ludzie używają iphona tylko do robienia fotek i dzwonienia? A co
    > jeszcze potrzeba normalnemu człowiekowi nie prowadzącemu biznes?
    > W końcu to tylko telefon.

    Potrzeba do tego AŻ iphona? Zapewne tylko dlatego, że taka moda

    > Ja w wolnej chwili z nudów pogram sobie na niej,
    > posłucham czegoś z 12GB muzyki (z wyświetlaniem tekstu na ekranie),
    > obejrzę film z napisami, na który nigdy nie miałem czasu w domu (konwersja
    > divxa trwa 20min). *Śmiałem się* wcześniej z ludzi oglądających filmy w
    > ten sposób, dopóki sam nie zobaczyłem jakości i wygody.

    W kinie też siedziesz za drzwiami i patrzysz przez dziurke od klucza na
    ekran? Ale jasne, smiejemy się z innych dopóki sami tego nie robimy.

    > I najważniejsze, że mam to w jednym niedużym urządzeniu a nie w czterech
    > (mp3, foto, telefon i nawigacja) na dodatek z wygodnym interfejsem.

    Te warunki spełnia mnóstwo innych urządzeń.