    From: Jan Strybyszewski <k...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Klawiatura o NIE !!! Chcemy dotykac klaskac i muskac
    Date: Thu, 01 Oct 2009 13:28:33 +0200

    BaX pisze:

    > wygodę? w czym? w tym, że jadąc samochodem musze patrzeć na ekran żeby
    > trafiać w cokolwiek? No doprawdy zajebista wygoda.

    No zapewne z jednym reka trzymasz Wma druga rysik i mowisz ze tak
    prosciej nie kompromituj sie.

    > Ja ekranu nie dotykam wcale bo nie mam takiej potrzeby, jestem w stanie
    > kciukiem jednej ręki wybrać to co mnie interesuje.

    Cud panie .... a moja Nokia 6310 tez wybiera numery.

    > Potrzeba do tego AŻ iphona? Zapewne tylko dlatego, że taka moda

    A to juz teraz bractwo WMiarzy ma decydowac o potrzebach innych ?

    > W kinie też siedziesz za drzwiami i patrzysz przez dziurke od klucza na
    > ekran? Ale jasne, smiejemy się z innych dopóki sami tego nie robimy.

    Alez oczywiscie zaden WMiarz nie pojmie jakosci obrazu na iphonie bo
    przeciez nie widzial i mysli ze jak w jego Omnii tak jest ze widzi
    wlasny nos to u wszystkich innych tak jest.

    > Te warunki spełnia mnóstwo innych urządzeń.

    A ludzie wola iphony cud panie .... tak wiem Jobs... kupil kontrolery
    umyslow tylko wy dzielni betonowi kolesie na pasku MS wiecie lepiej