  • 161. Data: 2009-10-05 09:51:51
    Temat: Re: Klawiatura o NIE !!! Chcemy dotykac klaskac i muskac
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Bzdura ... Zacytowalem "badania" i "wyniki" sprzedazy ... na ktorych
    > oparlem teze ze ludzie chca ... dotykowcow... i takich "like iphone"
    > Wybacz ale tu nie ma O CZYM GADAC CZY POLEMIZOWAC TAKIE SA FAKTY.

    Fakty są takie, że telefon komórkowy stał się urządzeniem które ludzie
    kupują bez względu na intensywność i sposób ich wykorzystania. Tyle że dobór
    urządzenia nie idzie w parze z sposobem użytkowania i potrzebami. Teraz
    telefon kosztuje grosze więc ma go prawie każdy, a ci co kupują patrzą to co
    jest modne i o czym się mówi no bo jak komórka to musi być modna,
    szczególnie jeżeli chodzi o kobiety. Dokładnie tak jak z internetem i
    komputerami, kiedyś komputer /laptop/ to było narzędziem, teraz jest zabawka
    ale wiele ludzi kupuje laptopy za 3-4kzl nawet wtedy jak używają go do skype
    i gg. Dobór urządzenia jest dokonywany na zasadzie "panie ma być dobry i
    ładny" żeby żonie się podobał. Identycznie jak z komórkami. Nie znasz zasad
    działania rynku i preferencji jakimi kierują się ludzie kupując
    elektroniczny sprzęt użytkowy bo bardzo często jest on absurdalny. Nie liczą
    się aspekty techniczne ale wizualne, a pytania w stylu czy ma pan monitory w
    innym kolorze niż czarne, np brązowe/zielone?! bo mi nie pasuje czarny do
    mebli to już nie tylko w kawałach się pojawiają.

    > Oczywiscie zawsze mozna powiedziec ze Hammer jest swietny na zakupy tylko
    > nic to nie zmieni poza usmieszkami politowania zdrowej czesci
    > spoleczenstwa

    A co nie jest? Dziwne, w USA większość jeździ PODOBNEGO GABARYTU pojazdami,
    tam to jest normalne. Trafiłeś sobie chyba w kolano bo przecież to ci co
    wymyślili iphona jeżdzą na zakupy hamerami itp.

  • 162. Data: 2009-10-05 10:08:40
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    Bueheheheheh, przecież to właśnie teraz właśnie tysiące ludzi pracuje nad
    tym aby u ludu wytworzyć potrzebę zakupu właśnie tego konkretnego produktu.
    Teraz właśnie największe gówno opakowane w ładne opakowanie sprzedaje się
    klientom wmawiając im, że właśnie to jest dla nich najlepsze i nic innego.
    Dotyczy to każdej branży i nie ma tu wyjątków, nie ma chyba w handlu towaru
    który nie był by reklamowany. Tosz to gorsze niż socjalizm, tylko tacy
    ludzie jak Ty nie widzą tego i wydaje im się, że to oni kierują tym co
    wybieraja, a faktycznie najpierw słuchają setek propagandowch pierdół
    zwanych reklamą, a potem jak już się sami uświadomią w tym idą i kupują
    przekonani, że to ich świadomy wybór.

    > NO przeciez o tym mowie ze Samsunga Omnie z WM kupowano TYLKO dla lansu bo
    > byla tansza od iphona. Czy to chciales napisac ?

    Nie zrozumiałeś, to iphona kupują ludzie do lansu bo jest modny, nie jedna
    gazeta poświęciła na ten temat pare kolumn, jak to nowobogackie panie kupują
    sobie iphony min. w rosji bo te są modne na zachodzie i w USA. Tak, iphon
    był synonimem majętności, a jak ktoś miał dwa to już fiu fiu, to nie jakieś
    rankingi ale słowa żywcem z prasy. W dawnych czasach wielu biznesmenów
    kupowało nokie te metalwe wielkości zapalniczki zippo tylko dlatego, że
    kosztowała kolo 3kzł na wolnym rynku i wzbudzała zazdrość u innych, nie
    mówiąc o n9000, a jeszcze wcześniej taką drogą komórką była v-ka motoroli
    ale na długo zanim pojawił się model chyba v-50 /nastepca/. Teraz iphona w
    sprzedazy wiązanej z umową na 2-3 lata może mieć prawie każdy więc i u
    części bogatszych gadzeciaży stracił na wartości ale za to dla pospólstwa
    stał się przedmiotem porzadanie bo jest trendy. Cała filozofia.

  • 163. Data: 2009-10-05 10:44:09
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    Jan Strybyszewski <k...@...pl> Odpowiedz na

    > Chlopie .... czy ta grupa ma w nazwie PDA czy telefonia ?

    PDA z modułem GSM, dobrze wiesz o co chodziło. Dla ciebie cały świat WM
    ogranicza się do HTC i "ich" Qualcomma?

    > Tak wiem sa ogryzki ... rynkowe z PXA... ale ... to tylko odpryski jakie

    Samsung, Gigabyte, Toshiba, Asus?

    > zawsze wystepuja w "swiecie doskonalym".

    Znaczy w świecie HTC?

    > Pozatym akurat ten material
    > jest marny ... jakosciowo i ma proporcje od czapy 3:4

    Bez znaczenia. Jest używany powszechnie do testów. Jeżeli PDA(z modułem GSM)
    odtwarza go płynnie to i innej filmy pójdą. Dlatego używa się go do testów
    czyż nie?

    > Skrot myslowy.

    Raczej twój kolejny błąd, do którego nie potrafisz się jak zwykle przyznać.
    Jak ściemnianie że w WM krzyżyk minimalizuje programy. Krzyżyk ma taką
    funkcje jaką mu się przypisze. W większosci urządzeń jest to standardowo
    minimalizowanie programu, ale nic nie stoi na przeszkodzie by zmienić mu
    funkcjonalność na zamykanie.

    > Na popularnym telefonie z WM tez musi rekodowac wiec o co chodzi ?

    Mój model samsunga jest popularny ale jakoś nie musze rekodować filmów, jeśli
    bym chciał je oglądać na nim. Znowu te HTCowe klapki na oczach?

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski

  • 164. Data: 2009-10-05 10:45:01
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości

    > Tomaszu .... podaj nazwe w sklepu gdzie legalnie nabywamy filmy w
    > Xvidzie.. dziekuje .... za uwage....

    Ja kupuje filmy na DVD i sam sobie przerabiam na divxa po to zeby moc to
    potem na wszystkim ogladac. Na telefonie, na odtwarzaczu na komputerze,
    laptopie czy netbooku. Tak skompresowany film umieszczam na karci, karte
    w czytniku i voila :)
    Moge isc do dowolnego znajomego i obejrzec na jego sprzecie :)

    Pozdrawiam, Leszek

  • 165. Data: 2009-10-05 10:55:12
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Adramelech pisze:
    > Jan Strybyszewski <k...@...pl> Odpowiedz na

    > PDA z modułem GSM, dobrze wiesz o co chodziło. Dla ciebie cały świat WM
    > ogranicza się do HTC i "ich" Qualcomma?

    Wejdz na pdaclub.pl to chyba forum tych z WM nie ? Widzisz tam jakis
    ruch w dzialach Palmofonow innych niz Samsung i HTC ?

    PXA maja kilka wad jak brak zintegrowanych modlow telefonicznych z
    UMTS/EDGE. Co podnosi pradozernosc i cene. A o PXA nie musisz mowic sam
    pokazywalem Matrixa w tescie Himki z 2003r. gdzie wynik to 106%

  • 166. Data: 2009-10-05 10:55:59
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    cpt. Nemo pisze:
> [...]
    > potem na wszystkim ogladac. Na telefonie, na odtwarzaczu na komputerze,
    > laptopie czy netbooku. Tak skompresowany film umieszczam na karci, karte

    A ja na H.264 i mam to samo a nawet bardziej bo moj tuner satelitarny
    potrafi odtworzyc

    > Moge isc do dowolnego znajomego i obejrzec na jego sprzecie :)

    Tiaaa chyba ze ma Mante :)

  • 167. Data: 2009-10-05 11:06:33
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    Jan Strybyszewski <k...@...pl> Odpowiedz na news:hacd8k$2rh$5@inews.gazeta.pl:

    > Tomaszu .... podaj nazwe w sklepu gdzie legalnie nabywamy filmy w
    > Xvidzie.. dziekuje .... za uwage....

    Znowu mataczysz.
    Ja swoje filmy z wakacji trzymam w Xvidzie, tak samo zgrywane z TV programy.
    I akurat zagadnienie czy filmy z netu są legalne czy nie, nie ma nic do
    rzeczy.
    Sugerujesz że konieczność rekodowania filmów ściągniętych z netu, by obejrzeć
    ja na iPhone to kolejny fiuczer filmy Aplle, mających uchronić użytkowników
    przed niebezpieczeństwiem "kradzionych" filmów?

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski

  • 168. Data: 2009-10-05 11:14:46
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    Jan Strybyszewski <k...@...pl> Odpowiedz na news:hacjbi$1f0$1@inews.gazeta.pl:

    > Wejdz na pdaclub.pl to chyba forum tych z WM nie ? Widzisz tam jakis
    > ruch w dzialach Palmofonow innych niz Samsung i HTC ?

    A Samsungi i900, i780 to niby co mają?

    > PXA maja kilka wad jak brak zintegrowanych modlow telefonicznych z
    > UMTS/EDGE.

    Jaki to ma związek z odtwarzaniem filmów?

    > Co podnosi pradozernosc i cene. A o PXA nie musisz mowic sam
    > pokazywalem Matrixa w tescie Himki z 2003r. gdzie wynik to 106%

    HTC też już szuka innego dostawcy procesorów niż Qualcomm,

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski

  • 169. Data: 2009-10-05 11:18:32
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    Jan Strybyszewski <k...@...pl> Odpowiedz na news:hacdpb$80l$1@inews.gazeta.pl:

    > A nie zastanawia cie SKAD SIE BIORA TE TELEFONY NA ALLEGRO .... wlasnie
    > z tych twoich wystaw a nie "z powietrza". Tak wiem ... duza podaz Avili
    > to efekt nie podpasowania :) dobre ... ale bzdurne....

    Czy to nie ty przypadkiem kilka tyogdni temu pisałeś że duża sprzedaż
    telefonów nokii na allegro świadczy o tym, że ludzie masową wyzbywają się
    tego "szitu"?

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski

  • 170. Data: 2009-10-05 11:22:08
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 5 Oct 2009 11:14:46 +0000 (UTC), Adramelech napisał(a):

    > HTC też już szuka innego dostawcy procesorów niż Qualcomm,

    Nie szuka, tylko testuje inne rozwiązania. Jak zresztą każdy producent.
    Jest mały problem - nie ma na rynku niczego co byłoby choćby zbliżone do
    Qualcomma. Mam na myśli cały kompletny chipset GSM/EDGE/3G/HSDPA/HSUPA
    zintegrowany z WLAN/BT/GPS mający dobre parametry nadawczo odbiorcze
    (Qualcomm ma bardzo dobre), niski pobór prądu, małe rozmiary i niezłe
    zintegrowanie całości, przy braku istotnych wad (jak przegrzewanie się
    chipsetu iPhone 3GS). Po prostu nie ma.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel