  • 171. Data: 2009-10-05 11:38:13
    Temat: Re: Klawiatura o NIE !!! Chcemy dotykac klaskac i muskac
    Od: Janeo <j...@g...com>

    On 5 Paź, 11:20, Jan Strybyszewski <k...@...pl> wrote:
    > A nie zastanawia cie SKAD SIE BIORA TE TELEFONY NA ALLEGRO .... wlasnie
    > z tych twoich wystaw a nie "z powietrza".
    Nie zastanawia.
    Allegro = młodziaki = klocki z ekranami dotykowymi.
    Pozdr. - J
    ----------------
    http://strony.aster.pl/janeo/SE_C702/C702.htm

  • 172. Data: 2009-10-05 16:01:53
    Od: "tomaa33" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał

    > No i ? Byl zadowolony jakos nie widze komisow zawalonych iphonami.
    > To co Kowalski go zakopal czy jak. Piszesz o jakis farmazonych nie popartych
    > faktami.

    Co za ignorant. Po co mam wystawiać kapcia u siebie w komisie, jak nikt przy
    zdrowych zmysłach mi go nie kupi za 1500pln, a Iwan przyjeżdzający co tydzień -
    TAK. Zapłaci dobrze i jeszcze podziękuje, weź się chłopie w końcu obudź i skończ
    majaczyć.

  • 173. Data: 2009-10-05 16:57:32
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    > Omnia to najlepiej sprzedajacy sie WM w IIpol 2008r. :)

    zwróc uwage ze w porównaniu do iPhona i wiekszości telefonów z wm, omnią
    mozna robić stosunkowo dobre fotki(a to pewna zaleta) i wiele(nie mam
    danych ale pudło z nadrukiem automapy świadczy o znacznej liczbie) z
    nich było sprzedawanych z automapą. nawigacja z prawdziwego zdarzenia na
    iPhona kosztuje... 50euro? i moim zdaniem mało kto ją kupi bo to
    graniczy z cena dedykowanej nawigacji.
    Tak wiec jeśli chcesz zrównać przeciętnego reklamożerce iPhona i Omni,
    to zwróc uwage że ten drugi dostaje o wiele wiecej. Wiem nie dostana
    zajebistego interfejsu Apple. jednak jeśli pominiemy zajebistość, to 75%
    telefonów z klawiszami dostarczy takiej samej responsywności, szybkości
    wybierania numerów i widoczności w słońcu.

    ToMasz

  • 174. Data: 2009-10-06 09:13:27
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    Waldek Godel <n...@o...info> Odpowiedz na

    > Nie szuka, tylko testuje inne rozwiązania. Jak zresztą każdy producent.
    > Jest mały problem - nie ma na rynku niczego co byłoby choćby zbliżone do
    > Qualcomma. Mam na myśli cały kompletny chipset GSM/EDGE/3G/HSDPA/HSUPA
    > zintegrowany z WLAN/BT/GPS mający dobre parametry nadawczo odbiorcze
    > (Qualcomm ma bardzo dobre), niski pobór prądu, małe rozmiary i niezłe
    > zintegrowanie całości, przy braku istotnych wad (jak przegrzewanie się
    > chipsetu iPhone 3GS). Po prostu nie ma.

    Czyli jest świetna nisza rynkowa by w nią skoczyć i wygryźć Qualcomma.
    Skoncze studia to zakładam firme;)))

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski

  • 175. Data: 2009-10-06 10:15:44
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    Jan Strybyszewski <k...@...pl> Odpowiedz na

    > NO przeciez o tym mowie ze Samsunga Omnie z WM kupowano TYLKO dla lansu
    > bo byla tansza od iphona. Czy to chciales napisac ?

    A masz na to... nie wiem... coś na poparcie? Bo raczyj czytając fora pdaclub
    czy imonia.pl to tam samo świadomi userzy którzy doskonali wiedzieli co
    brali. Omnia była moim drugim dotykowym telefonem, i 4 na Windowsie. Tak że
    dokładnie wiedziałem co i po co biore.

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski

  • 176. Data: 2009-10-06 12:45:01
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    tomaa33 pisze:
> [...]
    > przy zdrowych zmysłach mi go nie kupi za 1500pln, a Iwan przyjeżdzający
    > co tydzień - TAK. Zapłaci dobrze i jeszcze podziękuje, weź się chłopie w

    Buhahah fajny jestes szkoda ze nie masz pojecia o tym co piszesz.

  • 177. Data: 2009-10-06 12:47:14
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    ToMasz pisze:

    > Tak wiec jeśli chcesz zrównać przeciętnego reklamożerce iPhona i Omni,
    > to zwróc uwage że ten drugi dostaje o wiele wiecej.

    Ulomne funkcje internetu, dzwonienia i jeszcze te beznadziejne galerie
    czy gry no faktycznie straszne zalety.

> [...]
    > telefonów z klawiszami dostarczy takiej samej responsywności, szybkości
    > wybierania numerów i widoczności w słońcu.

    Dobry sobie zart, ale tak maja zapatrzeni w logo MS ze nie widza faktow.

  • 178. Data: 2009-10-06 12:48:03
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Adramelech pisze:
> [...]
    > brali. Omnia była moim drugim dotykowym telefonem, i 4 na Windowsie. Tak że

    Tiaaa. A temat Jak zmienic tapete na Omnii to sobie sam tam napisalem ?

  • 179. Data: 2009-10-06 14:30:03
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    Jan Strybyszewski pisze:

    > Tiaaa. A temat Jak zmienic tapete na Omnii to sobie sam tam napisalem ?
    sory ze wogóle sie wtrącam, ale chciałem tylko powiedzieć ze za takie
    zdania ludzie Cie nie lubia. czasami walisz statystykami jak z pepeszy,
    jesteś obkuty na 4 nogi - i fajnie. ale przeczytaj to co napisałeś. o
    czym to świadczy?
    Moim zdaniem ze ktoś chce żeby jego telefon był nieco inny, nie wie jak
    to zrobić i prosi o pomoc. NAwet jeśli przyjąć ze to leń i mógł poszukać
    tego na Googlach, to skoro admin zezwolił na to pytanie a ktoś
    odpowiedział to rośnie nam kolejny świadomy użytkownik. nie istotne
    jakiego systemu i nie istotne jaki ma poziom swiadkomości. teraz będzie
    wyższy.
    JEszcze raz jeśli pozowlisz. co chęc zmiany tepety z równoczesnym
    poszukiwaniem rozwiazania ma udowodnic w sprawie? Sądze ze nic. Za to
    właśnie zbierasz kopy zamiast budować (być moze zasłużoną) pozycje guru
    iPhona

    ToMasz

  • 180. Data: 2009-10-06 14:39:30
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    Jan Strybyszewski pisze:

    > Ulomne funkcje internetu,
    jakie? czy tylko plujesz z braku faktów?

    > dzwonienia
    co jest ułomne w dzwonieniu?

    > i jeszcze te beznadziejne galerie
    aaa galerie... No patrz. ja nawet niewiem o co chodzi. to rzeczywiście
    musi być ułomne
    > czy gry
    gry, fakt. szczególnie ze niema joysticka. tak jakbyś ze ślepym gadał o
    kolorach.
    >no faktycznie straszne zalety.

    > Dobry sobie zart, ale tak maja zapatrzeni w logo MS ze nie widza faktow.
    Cytuje siebie:
    "to 75% telefonów z klawiszami"
    gdzie Ty widziswz wzmianke o WM? czyba ze litery WM Ci przesłaniają
    obraz rzeczywistości ?

    ToMasz