  • 21. Data: 2012-04-20 11:59:57
    Temat: Re: Kitajska elektronika :)
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Włodzimierz Wojtiuk" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:4f903a69$0$26691$65785112@news.neostrada.pl...

    > Można jeszcze tak:
    > http://korwinmikke.blogbank.pl/2009/10/07/niszczenie
    -banknotow/

    Protoplasta firmy Western Union.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 22. Data: 2012-04-20 12:04:44
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "yabba" napisał w wiadomości
    -banknotow/

    >Protoplasta firmy Western Union.

    No nie - Western Union jest znacznie starsza.

    A w ogole to podobne sztuki Zydzi robili chyba jeszcze w
    starozytnosci.

    J.

  • 23. Data: 2012-04-21 11:35:53
    Od: MKi <e...@t...op.pl>

    W dniu 2012-04-19 18:29, Waldemar Krzok pisze:

    > A w
    > przypadku wyjazdu na prawdziwą zagranicę można było kupić chyba 23$.

    W mojej książeczce walutowej ostał się zapis o kupieniu
    46,15 koron szwedzkich.

    Ale można też się było starać o przydział dewiz na wyjazd
    turystyczny. Moja rodzinka składała taki wniosek co roku
    i raz (chyba po 10 latach wnioskowania) dostaliśmy - na
    wyjazd do Jugosławii. Z książeczki walutowej - przydział
    wyniósł 9500 dinarów jugosłowiańskich, czyli ok. 8000
    ówczesnych zł, wg oficjalnego kursu.
    (Jakby ktoś nie pamiętał lub nie wiedział - Jugosławia,
    mimo że demoludy, miała wymienialną walutę!)

    Pozdrowienia,
    MKi