  • 1. Data: 2012-04-14 16:22:05
    Temat: LCD nokia 3410 - jaki sterownik
    Od: slawek7 <s...@w...pl>

    Czesc.
    Mam wyswietlacz od telefonu Nokia 3410. Powiedzcie mi jak dowiedziec
    sie jaki sterownik on posiada?
    Szukalem informacji przy pomocy googla ale jedne zrodla podaja ze jest
    taki sam jak jak w 3310 czyli pcd8544 natomiast inne podaja ze siedzi
    w nich albo PCF8812 albo OM6206. Problem w tym ze te inne sterowniki
    korzystaja troche z innych komend ktore dla pierwszego sa zabronione.
    Przeciez musi byc jakas prawidlowosc a nie wolna amerykanka.

    Przepraszam za brak polskich liter ale wyswietlaja mi sie po
    publikacji inne znaki.

  • 2. Data: 2012-04-14 18:38:09
    Temat: Re: LCD nokia 3410 - jaki sterownik
    Od: "Andrzej" <d...@o...pl>

    Uzytkownik "slawek7" <s...@w...pl> napisal w wiadomosci
    m.googlegroups.com...
    > Czesc.
    > Mam wyswietlacz od telefonu Nokia 3410. Powiedzcie mi jak dowiedziec
    > sie jaki sterownik on posiada?
    To bardzo popularny wyswietlacz.
    jak zapytasz wujka Googla np. o:
    avr nokia 3310
    to Ci wywali ponad 100.00 wyników,
    a na poczatku:
    http://hobby.abxyz.bplaced.net/index.php?pid=3&aid=1
    0
    Byl tez na lamach Elektroniki praktycznej kurs programowania AVR w C i tez
    tam chyba o tym bylo.

  • 3. Data: 2012-04-14 19:10:45
    Od: "Wlodzimierz Wojtiuk" <w...@w...pl>

    http://cyber-avr.narod.ru/LCD_NOKIA_3410_3310.htm

    --
    Wlodek

  • 4. Data: 2012-04-14 19:12:52
    Od: slawek7 <s...@w...pl>

    W tym języku to anis slowa ale tlumacz google jakos pomorze.
    A do Andrzeja. Przeciez ja nie pytalem o 3310 tylko 3410 i napisalem
    ze google mowi o innymn sterowniku.

  • 5. Data: 2012-04-14 19:24:58
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    slawek7 wrote:

    > W tym języku to anis slowa ale tlumacz google jakos pomorze.

    Wielkopolska nie?

    Waldek

  • 6. Data: 2012-04-14 20:07:15
    Od: "Andrzej" <d...@o...pl>

    Użytkownik "slawek7" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    c.googlegroups.com...
    >A do Andrzeja. Przeciez ja nie pytalem o 3310 tylko 3410 i napisalem
    >ze google mowi o innymn sterowniku.

    Pozwolę sobie zacytować początek z tekstu z podanego przeze mnie linku:
    Kurs AVR-GCC Wyświetlacz LCD od nokii 3310
    26.04.11 ABXYZ
    Jak mówią, jeden obraz wart jest tysiąca słów, dlatego warto zainteresować
    się wyświetlaczami graficznymi. W tym artykule zajmiemy się wykorzystaniem
    wyświetlaczy LCD od popularnych niegdyś telefonów komórkowych Nokia
    3310/3410, na allegro można taki kupić w cenie 5..7zł.

    Any question?

  • 7. Data: 2012-04-14 20:28:32
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    Andrzej wrote:
> [...]
    > się wykorzystaniem wyświetlaczy LCD od popularnych niegdyś telefonów
    > komórkowych Nokia 3310/3410, na allegro można taki kupić w cenie

    We wnioskach na końcu strony którą ja podawałem, ruski omawia różnice i
    odsyła do opisu stosownych kontrolerów.

    --
    Włodek

  • 8. Data: 2012-04-15 17:09:01
    Od: slawek7 <s...@w...pl>

    Po testach ten LCD od 3410 wyswietla tylko jakies czarne paski a od
    3310 to co powinien.
    Probowalem wpisac takie ustawienia jak na tej ruskiej stronie ale nie
    ma efektow.
    Co to moze byc?

  • 9. Data: 2012-04-15 22:09:08
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2012-04-14 19:24, Waldemar Krzok pisze:

    > Wielkopolska nie?

    Prędzej Podhale.

    --
    pozdrawiam