  • Data: 2016-04-04 19:55:24
    Temat: Kilka pytań o OC
    Od: PlaMa <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cześć,

    lada chwila będę musiał kupić ubezpieczenie do samochodu i zastanawiają
    mnie dwie rzeczy:

    1. Samochód ma współwłaściciela - mojego ojca. w 2015 OC kupił mój tata
    (ja akurat nie mogłem a on miał jakieś tam mega zniżki u swojego
    agenta). W tym roku chciałbym już kupić sam i tylko na siebie, żeby moje
    (odpukać) szkody nie zżerały mu zniżek (na razie nie ma i oby nie było
    ale...).

    Wystarczy, że kupię polisę sam na siebie? Czy może muszę najpierw
    zlikwidować współwłasność? Sama współwłasność nie jest żadnym problemem,
    chodzi wyłącznie o kwestie ewentualnych zniżek przy szkodach (jak tfu
    tfu będę się rozbijał to chciałbym to robić tylko na własny koszt i
    rachunek ).

    2. Sprawdzałem kalkulatory i pokazała mi się ciekawa opcja - wpisz
    PESEL, imię i nazwisko i sami sobie sprawdzimy ostatnie 10 lat w UFG.
    Czy szary Kowalski, sam i za darmo też może sobie to sprawdzić? Wlazłem
    na UFG ale mam 5 lat tylko a interesuje mnie kolejne 5.