  • Data: 2016-04-08 03:19:27
    Temat: Re: Kilka pytań o OC
    Od: AL <a...@s...tam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2016-04-07 17:56, Cavallino wrote:

    > Czyli o co Ci chodzi?
    > Ubezpieczenie jest wspólne, więc i wspólna odpowiedzialność.
    > I w takim przypadku obie ubezpieczone osoby tracą zniżki.

    ale problemem jest to, że OC jest na samochód a nie na osobę, stąd
    dlaczego podskakują stawki na wszystkei samochody a nie tylko na ten,
    któy uczestniczył w stłuczce.
    Mama nie jest współwłaścicelem mojego auta (i nim nie jeździ) więc
    dlaczego ja mam ponosić odpowiedzialność za jej wyczyny swoim autem?

    Moim zdaniem system jest nieprecyzyjny i działa na niekorzyść nas,
    kierowców (wydymać na maksa).