  • Data: 2016-04-07 13:45:34
    Temat: Re: Kilka pytań o OC
    Od: AL <a...@s...tam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2016-04-06 21:51, Axel wrote:

    > Użytkownik "AL" napisał w wiadomości grup

    > Podam, że mam 60% zniżek i stłuczkę 3 lata temu i podniosą mi składkę na
    > 4 samochody? No to chyba śmiechem ich zabiję...
    > Jeszcze jeden argument, żeby zostać w Allianz, poza bezproblemową
    > wypłatą odszkodowania (jak do tej pory).

    to możesz zrobić - ale tylko to (mam na myśli ten śmiech).
    Przykłąd: mama (jestem współwłaścielem jej wozidła) miała stłuczkę swoim
    autem.

    Przez pięć lat na AC podnoszono mi składki na mój samochód, bo im ich
    system wykazywał, że miałem kolizję, mimo, że to mama ją spowodowała
    swoim autem. (kolizja była mi automatycznie przypisana z racji, że
    byłem współwłaścicielem, a w systemie nie ma zapisu, któym autem to się
    stało i kto to zrobił fizycznie - wygląda jakby mieli w systemie tylko
    oznaczenie: checkbox 'kolizja' i data).

    Możesz się odwoływać i nic nie wskórasz.....
    no chyba, że wszystkie auta masz u jednego TU i on stosuje taką
    wyłączność między samochodami - ale jak w różnych TU - to raczej
    zapomnij: wygrzebią Ci tą stłuczkę i przypiszą również Tobie.