  • 11. Data: 2010-09-11 18:52:28
    Temat: Re: Kiesze? do HDD z USB i LAN
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik Rafał Łukawski napisał:

    > Chcesz coś szybkiego - trzeba zapłacić:

    Nie chce, znaczy juz zaplacilem i w sumie zlozyem z czesci druygiego
    kompa, wiem ze wiecej zere energii, ale mam 2 TB dostepne po gigabicie i
    dodatkowego kompa jakby co ;)

  • 12. Data: 2010-09-12 05:22:00
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

    On 2010-09-11 20:52, Mateusz wrote:

    > Nie chce, znaczy juz zaplacilem i w sumie zlozyem z czesci druygiego
    > kompa, wiem ze wiecej zere energii, ale mam 2 TB dostepne po gigabicie i
    > dodatkowego kompa jakby co ;)

    ... I słusznie /skorzystałem z tej samej opcji, na atomie mam gdzies 35
    MB/s - dodatkowo na tym samym mam serwer IMAPA - bardzo fajne
    rozwiazanie na poczte, ktora sciagam z roznych kont/

    Bierze mało prądu - ze 30W :)

    Taki sprzecik (qnap) generalnie jest dla tych ktorzy nie maja czasu, a
    tak czesto jest w firmach (lub sie nie znaja).

    --
    Szybko i tanio - http://luktronik.pl/
    Lubisz miłą obsługę - skorzystaj! :)