  • 1. Data: 2010-09-09 17:07:23
    Temat: szybkie małe pendrivy min.16GB
    Od: Oncek <c...@g...com>

    Witam
    Musze kupić kilka sztuk małych penów, min 16GB, chciałbym żeby miały
    przyzwoita prędkość zapisu. Obecne których używam zapisują ok 14MB/s i
    odczytują 18MB/s i uważam że to minimum.
    Może ktoś ma taki http://www.sandisk.pl/Products/Item(2813)-SDCZ50-016
    G-E11-Dysk_flash_USB_SanDisk_Cruzer_Blade_16GB.aspx
    i mógłby napisać ile to realnie osiąga przy kopiowaniu ?
    Na allegro jedni piszą 7MB/s zapis a inni 21MB/s więc nie wiadomo komu
    wierzyć.
    Ewentualnie może polecicie coś podobnego do 150zł, małe i szybkie - to
    najważniejsze. I nie lubie luźnych zatyczek bo giną.

  • 2. Data: 2010-09-09 17:21:53
    Temat: Re: szybkie małe pendrivy min.16GB
    Od: Gupik <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl>

    http://www.sandisk.pl/Products/Catalog(1225)-Dysk_Fl
    ash_USB_SanDisk_Extreme_Cruzer_Contour.aspx

  • 3. Data: 2010-09-09 17:42:20
    Od: Oncek <c...@g...com>

    On 9 Wrz, 19:21, Gupik <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl> wrote:
    > http://www.sandisk.pl/Products/Catalog(1225)-Dysk_Fl
    ash_USB_SanDisk_E...

    za długi - chodzi o to żeby nie przeszkadzał przy przenoszeniu
    laptopa.
    Poza tym drogi.
    Myślałem jeszcze o takim http://www.ceneo.pl/8442821
    ale tez troche przydługawy.

  • 4. Data: 2010-09-09 17:49:00
    Od: Tomasz Jasiński <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Thu, 9 Sep 2010 10:07:23 -0700 (PDT)
    doszła do mnie wiadomość
    <1...@t...goo
    glegroups.com>
    od Oncek <c...@g...com> :
> [...]
    >i mógłby napisać ile to realnie osiąga przy kopiowaniu ?
    >Na allegro jedni piszą 7MB/s zapis a inni 21MB/s więc nie wiadomo komu

    Mam taki pendrive, w zapisie osiąga max 5MB/s, wyjątkowe dno, jest
    wolniejszy nawet od mojego starego 512 megowego pena(nie pamiętam
    roducenta, jakiś mało markowy).

    >Ewentualnie może polecicie coś podobnego do 150zł, małe i szybkie - to
    >najważniejsze. I nie lubie luźnych zatyczek bo giną.

    Może jakiś SDHC Class 10 z małym czytnikiem? Albo idź na całość:
    http://twojepc.pl/news_wiecej.php?id=18483

  • 5. Data: 2010-09-09 18:02:13
    Od: Oncek <c...@g...com>

    > Mam taki pendrive, w zapisie osiąga max 5MB/s, wyjątkowe dno, jest
    > wolniejszy nawet od mojego starego 512 megowego pena(nie pamiętam
    > roducenta, jakiś mało markowy).

    tak myslalem że to slabe bedzie w zapisie, ale mam podobnego sandiska
    tyle ze 8GB i zapis ma 14MB tyle że to czytnik z karta microSD.

    Albo idź na całość:http://twojepc.pl/news_wiecej.php?id=18483

    nie potrzebuje tyle bajerów, poza tym duży jest:)

  • 6. Data: 2010-09-09 18:09:07
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "Oncek" <c...@g...com> napisał w wiadomości
    n.googlegroups.com...

> [...]

    tak myslalem że to slabe bedzie w zapisie, ale mam podobnego sandiska
    tyle ze 8GB i zapis ma 14MB tyle że to czytnik z karta microSD.

    potwierdzam 5,5MB/s na tym Blade
    Ale mam Contour i tam 14MB/s to żaden problem

    --
    Irokez

  • 7. Data: 2010-09-09 18:19:58
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2010-09-09 19:07, Oncek pisze:
> [...]
    > Ewentualnie może polecicie coś podobnego do 150zł, małe i szybkie - to
    > najważniejsze. I nie lubie luźnych zatyczek bo giną.

    Mam gdzieś taki. Jest wolny...
    Mam też malutki, niestety 4Giga tylko, były większe ale nie mam, szukam
    i nie mogę dostać, piszę o Qimonda na nim jest napis jeszcze Aeneon.
    Jak włoże do gniazda to wystaje około 1cm.
    Najszybszy jaki widziałem. HD Tune pokazuje mi transfery na poziomie
    32MB/s na innym gnieździe usb 25-28. W rzeczywistości jak kopiuje z
    innymi posiadanymi to różnica w kopiowaniu tych samych danych od 30% w
    górę na korzyść qimondy.
    Są jeszcze:
    http://www.cdrinfo.pl/news/miniaturowy-pendrive-laci
    e-o-pojemnosci-16-gb-16695/
    ale chyba niedostępne są jeszcze 16GB

    pozdrówka

  • 8. Data: 2010-09-09 20:11:58
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Musze kupić kilka sztuk małych penów, min 16GB, chciałbym żeby miały
    > przyzwoita prędkość zapisu. Obecne których używam zapisują ok 14MB/s i
    > odczytują 18MB/s i uważam że to minimum.

    Pendrive Patriot Rage Quad Channel
    https://www.hurt.com.pl/?o=shpp&i=7640

    Pendrive PQI Mini I-Stick i812 8GB
    https://www.hurt.com.pl/?o=shpp&i=6188

    PenDrive PQI i810 8GB
    https://www.hurt.com.pl/?o=shpp&i=6854

    ale wielkoscia nie pobijesz micro sd + micro czytnika, np.:
    http://www.agito.pl/karty-pamieci/sandisk-microsd-16
    gb-sdhc-ultra-czytnik-usb.0.341280.html

    mam podobny (4gb) i zapis+odczyt jest bliski 20mb/s

  • 9. Data: 2010-09-11 15:09:40
    Od: p0li <p...@p...onet.pl>

    O->Dnia 2010-09-09 19:07:23 niejaki Oncek napisał:

    > Ewentualnie może polecicie coś podobnego do 150zł, małe i szybkie - to
    > najważniejsze. I nie lubie luźnych zatyczek bo giną.

    ja z małych to mam m.inn. takie:
    http://allegro.pl/pendrive-intenso-8gb-nano-micro-li
    ne-i1212624566.html
    szybki w miare jest i przede wszystkim metalowy (podobny plastikowy
    "imation atom" po 2 latach się rozpadł)

    tylko że ja mam 4 GB, wiem że sa 8 ale czy 16 to nie wiem :(

    --
    P0zdrawiam
    p0li p0li(at)poczta.onet.pl

  • 10. Data: 2010-09-11 15:10:57
    Od: p0li <p...@p...onet.pl>

    O->Dnia 2010-09-09 22:11:58 niejaki Q napisał:
    > ale wielkoscia nie pobijesz micro sd + micro czytnika, np.:
    > http://www.agito.pl/karty-pamieci/sandisk-microsd-16
    gb-sdhc-ultra-czytnik-usb.0.341280.html

    przebijam :)

    http://allegro.pl/pendrive-intenso-8gb-nano-micro-li