  • 1. Data: 2010-09-08 22:54:59
    Temat: Jaki zasilacz 350W?
    Od: "Remek" <d...@g...com>

    Witam

    Czy zna ktoś ten zasilacz:

    http://allegro.pl/atx-350w-gw24-nowy-warszawa-fv-pan
    gu-i1221741522.html

    Co o nim sądzić? Ewentualnie jaki byście polecili niezbyt drogi o tej mocy?

    Remek

  • 2. Data: 2010-09-08 23:19:44
    Temat: Re: Jaki zasilacz 350W?
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Dnia Thu, 9 Sep 2010 00:54:59 +0200, Remek napisał(a):

> [...]
    gu-i1221741522.html

    > Co o nim sądzić? Ewentualnie jaki byście polecili niezbyt drogi o tej mocy?

    Zwróciłeś uwagę, że ten zasilacz ma moc 250 W (o ile wierzyć producentowi),
    a 350 W to chwilowa moc szczytowa?

    --
    GLaF

  • 3. Data: 2010-09-08 23:32:13
    Od: "Remek" <d...@g...com>

    Użytkownik "GLaF" napisał:

    > Zwróciłeś uwagę, że ten zasilacz ma moc 250 W (o ile wierzyć
    producentowi),
    > a 350 W to chwilowa moc szczytowa?

    Tak. Widziałem to. Mnie wystarczy. Taka informacja świadczy o uczciwości
    sprzedawcy, ale co myslisz o samym zasilaczu?

    Remek

  • 4. Data: 2010-09-09 11:31:41
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    Dnia Thu, 9 Sep 2010 01:32:13 +0200, Remek napisał(a):

    > producentowi),
    >
    > Tak. Widziałem to. Mnie wystarczy. Taka informacja świadczy o uczciwości
    > sprzedawcy, ale co myslisz o samym zasilaczu?

    IMHO - zwyczajny noname... Ale zaznaczam, że nie miałem tego nigdy w
    rękach.

    --
    Yakhub