  • 1. Data: 2010-09-09 19:14:50
    Temat: Kieszeń do HDD z USB i LAN
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    Witam !

    Jaka możecie polecić kieszeń do dysku 3,5" z usb i lan ? Taka co by się nie
    wieszała co godzinę i nie kosztowała tysiąc złotych.

    --
    VSS
    http://vss.pl

  • 2. Data: 2010-09-09 20:41:35
    Temat: Re: Kieszeń do HDD z USB i LAN
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik VSS napisał:
    > Witam !
    >
    > Jaka możecie polecić kieszeń do dysku 3,5" z usb i lan ? Taka co by się nie
    > wieszała co godzinę i nie kosztowała tysiąc złotych.

    A ma byc szybka i dostepna do zapisu przez wielu rownoczesnie? Bo jak
    tak to nie ma ;) a jak nie to Welland mial taka...

  • 3. Data: 2010-09-09 21:05:39
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    Mateusz wrote:
    > A ma byc szybka i dostepna do zapisu przez wielu rownoczesnie? Bo jak
    > tak to nie ma ;) a jak nie to Welland mial taka...

    chciałbym z dostępem jednoczesnym ale wybiłem sobie ją z głowy. chcę
    stabilnie pracującą.

    --
    VSS
    http://vss.pl

  • 4. Data: 2010-09-10 11:44:45
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "VSS" <v...@g...pl> napisał w wiadomości

    > chciałbym z dostępem jednoczesnym ale wybiłem sobie ją z głowy. chcę
    > stabilnie pracującą.

    Co z tym lanem i USB? To trochę nie pasuje.

  • 5. Data: 2010-09-10 12:17:26
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    MC wrote:

    > Co z tym lanem i USB? To trochę nie pasuje.

    a co nie pasuje ? że w kieszeni jest lan i usb jednocześnie??

    --
    VSS
    http://vss.pl

  • 6. Data: 2010-09-10 13:53:58
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    > a co nie pasuje ? że w kieszeni jest lan i usb jednocześnie??

    Tak. I że oba interfejsy mają dostęp do tych samych części dysku. Co prawda
    zdarza się FAT czy NTFS pod ethernetem, ale to bardzo kulawo działa.

  • 7. Data: 2010-09-10 18:28:02
    Temat: Re: Kiesze? do HDD z USB i LAN
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

    On 2010-09-09 21:14, VSS wrote:
    > Witam !
    >
    > Jaka mo?ecie poleci? kiesze? do dysku 3,5" z usb i lan ? Taka co by si? nie
    > wiesza?a co godzin? i nie kosztowa?a tysi?c z?otych.

    USB to protokół operujący na blokach
    SATA takze operuje na blokach

    LAN.. działa na jakims protokole sieciowym, gdzie "u góry jest
    zazwyczaj" SMB, to często wymaga całego linuxa /nikt się nie będzie
    bawił w pisanie dedykowanego SMB za 5$/

    Jesteś pewny, ze nie wystarczy Ci np. SATA lub USB3.0 ?

    pozdr.
    Rafał

    --
    Szybko i tanio - http://luktronik.pl/
    Lubisz miłą obsługę - skorzystaj! :)

  • 8. Data: 2010-09-10 21:40:45
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    Rafał Łukawski wrote:

    > Jesteś pewny, ze nie wystarczy Ci np. SATA lub USB3.0 ?

    nie, bo po USB chcę podłączyc do telewizora a po sieci chce wrzucać pliki.
    co śmieszniejsze mam dysk 250g ATA więc wskazany byłby taki interface.

    znalazłem takie coś:
    http://www.proline.pl/?p=WELLAND+ME-740K

    jakieś wrażenia ??

    --
    VSS
    http://vss.pl

  • 9. Data: 2010-09-10 23:09:07
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik VSS napisał:

    > nie, bo po USB chcę podłączyc do telewizora a po sieci chce wrzucać pliki.
    > co śmieszniejsze mam dysk 250g ATA więc wskazany byłby taki interface.

> [...]
    Wolna jest. Mialem - sprzedalem. Nie da sie rownoczesnei uzywac USB i
    LAN. To fajny dysk do powolnych backupow jesli ma byc wpiety w siec, lub
    do udostepniania w sieci plikow, ktore laduje sie z jednego kompa by
    inni mogli czytac.

  • 10. Data: 2010-09-11 14:00:39
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

    On 2010-09-11 01:09, Mateusz wrote:

> [...]
    > LAN. To fajny dysk do powolnych backupow jesli ma byc wpiety w siec, lub
    > do udostepniania w sieci plikow, ktore laduje sie z jednego kompa by

    Dokładnie, USB zaczyna mieszać w blokach, a LAN działa na filesystemie,
    to tak jakbys do jednego dysku NTFS podłączył dwa niezaleznie działające
    komputery i chciał z tego uruchomic windowsy.

    Chcesz coś szybkiego - trzeba zapłacić:

    http://www.fen.pl/index.php?go=2&act=3&produkt=49cb4
    517ece4f&profil=5000&pid=1544&kid=1543&fenecom=61687
    0a88df6b0e1032288d6359bf5ff&crc=295d68eda69804f4a7a4
    a68eeebe346e