  • 31. Data: 2010-06-07 21:08:33
    Temat: Re: Kierunkowy bez zera
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 6 Jun 2010 18:37:19 +0000 (UTC), Jarosław Sokołowski wrote:

    >O, właśnie: kabel. To świadczy o zaawansowaniu sieci, a nie napięcia.

    Niekoniecznie - jak rozumiem kabel ma swoje wady i zalety.

    Jeszcze nie cala
    http://www.pse-operator.pl/uploads/obrazki/siec_prze
    sylowa_pse-operator_sa_big.gif

    J.

  • 32. Data: 2010-06-07 21:12:06
    Od: Ślązak <s...@k...org.pl>

    Użyszkodnik Przemyslaw Frasunek napisał:

    > I pewnie juz nie bedziemy uzywac, bo linia jest zdemontowana po stronie
    > ukrainskiej.

    ZTCW to z naszej strony trzymają to pod napięciem 6kV, żeby odstraszyć
    złomiarzy.

    --

    Ślązak

  • 33. Data: 2010-06-07 22:25:38
    Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl>

    Użytkownik "Ślązak" <s...@k...org.pl> napisał w wiadomości

    > ZTCW to z naszej strony trzymają to pod napięciem 6kV, żeby odstraszyć
    > złomiarzy.

    O GOPie niejeden raz słyszałem o opitoleniu trakcji tramwajowej, mimo,
    że była pod prądem...
    Prawa ręka lewa stopa, za dopłatą (słoną) ze znieczuleniem... Albo
    obowiązkowe, jako kara, skuteczne odpryskanie się na druty...

    --
    ((*))
    ((+))

  • 34. Data: 2010-06-12 08:10:50
    Od: "niusy.pl" <f...@o...pl.invalid>

    Użytkownik "Przemysław Kowalik" <p...@A...pl>

    > Ja muszę kręcić tyle samo w 40-tysięcznym i co z tego? Przecież odkąd mamy
    > 9-cyfrową numerację, to w połączeniach z komórek do _wszystkich_ "długich"
    > numerów i tak trzeba kręcić 9 cyfr. Ze stacjonarnych miałeś 7-cyfrowe
    > strefowe (w półmilionowym mieście i tak by krótsze nie były), ale za to
    > 10-cyfrowe (bo z zerem) wszystkie inne czyli międzystrefowe, komórkowe i
    > inteligientne. Czy jest sens marudzić o te 2 cyferki ;-)?

    No ale to ma być _postęp_, że więcej cyferek trzeba kręcić ?

  • 35. Data: 2010-06-12 15:03:06
    Od: wiwany <w...@g...pl>

    On 12 Cze, 10:10, "niusy.pl" <f...@o...pl.invalid> wrote:
    > Użytkownik "Przemysław Kowalik" <p...@A...pl>

    > No ale to ma być _postęp_, że więcej cyferek trzeba kręcić ?

    Nie. To, że nie trzeba się zastanawiać, czym ten numer uzupełnić, albo
    jak go wybrać :-)

  • 36. Data: 2010-06-12 15:05:11
    Od: wiwany <w...@g...pl>

    On 12 Cze, 17:03, wiwany <w...@g...pl> wrote:

    > Nie. To, że nie trzeba się zastanawiać, czym ten numer uzupełnić, albo
    > jak go wybrać :-)

    O wzroście pojemności użytecznej numeracji bez wydłużenia numeru
    krajowego nie wspominając.

  • 37. Data: 2010-06-12 20:37:07
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik wiwany napisał:

    >>> 10-cyfrowe (bo z zerem) wszystkie inne czyli międzystrefowe, komórkowe i

    > Nie. To, że nie trzeba się zastanawiać, czym ten numer uzupełnić, albo
    > jak go wybrać :-)

    Otóż to - zapomniałem o powyższym, a to w sumie jest najważniejsze. Po
    likwidacji zera z każdego telefonu w .pl dzwonimy na nry 9-cyfrowe tak
    samo (z opcjonalnym +48 lub 0048 z komórek GSM/UMTS - nie wiem jak jest
    z tym +48 ze Sferii i stacjonarnych na GSM).

    Oczywiście na niszowym (chyba w sumie?) rynku VoIP wynalazki numeracyjne
    mają się dobrze.

    Krajowe z zerem

    http://telepin.pl/mobi/index.php?page=pre_jak_korzys
    tac

    Wszędzie z kierunkowym kraju bez zer

    http://www.telebonus.pl/index.y?view=karty_jak_dzwon
    ic.html&type=karty

    4 KROK: Wybierz numer docelowy bez początkowych zer i zakończ kratką #
    Przykład:
    http://www.telebonus.pl/insiders/obrazki/rewers_kart
    y_big.jpg

    No i albo bzdura albo hardkor

    http://www.gaduair.pl/telefonia/dzwon-na-telefon/

    Jak to zrobić?

    Zainstaluj najnowszą wersję komunikatora Gadu-Gadu i zaloguj się na swój
    numer GaduAIR..
    Wpisz wybrany numer telefonu w okienko rozmowy głosowej. Numer należy
    poprzedzić właściwym prefiksem (np. 022XXXXXXX dla rozmów krajowych lub
    48022XXXXXXX dla rozmów zagranicznych)..
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ :-P
    Kliknij ikonę ,,połącz" i rozmawiaj, jak przez zwykły telefon.

    Przemek

  • 38. Data: 2010-06-12 21:57:28
    Od: Tomasz Wójtowicz <S...@s...com>

    W dniu 2010-06-12 22:37, Przemysław Kowalik pisze:

    > Oczywiście na niszowym (chyba w sumie?) rynku VoIP wynalazki numeracyjne
    > mają się dobrze.

    Od pewnego czasu przeniosłem stacjonarny z TP do triple-play w UPC.
    Generalnie, już od dawna w UPC nie da się wybrać krajowego numeru z
    zerem - zgłasza się Janina Magnetofon z informacją a potem żąda ...
    zresetowania modemu kablowego (po co to nie wiem, bez resetu i tak
    działa normalnie).

    Natomiast teraz wypróbowałem, że w UPC można wybierać 0048_numer_krajowy
    i łączy bez problemu.

  • 39. Data: 2010-06-12 22:40:21
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik Tomasz Wójtowicz napisał:

> [...]
    > działa normalnie).
    >
    > Natomiast teraz wypróbowałem, że w UPC można wybierać 0048_numer_krajowy

    IMHO słusznie, choć nie ma ku temu żadnej realnej potrzeby.
    o, że z komórek można wybierać numery z kierunkowymi międzynarodowymi
    jest chyba uzasadnione jedynie tym, żeby jeden wpis w książce działał i
    u siebie i w roamingu (nie dotyczy roamingu z USSD callback).

    Przemek

  • 40. Data: 2010-06-12 22:59:16
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Przemysław Kowalik napisał:

> [...]
    > jest chyba uzasadnione jedynie tym, żeby jeden wpis w książce działał i
    > u siebie i w roamingu (nie dotyczy roamingu z USSD callback).

    Każdą potrzebę da się jakoś urealnić. Mam telefon komórkowy z WiFi i VoIP,
    a to oznacza, że mogę nim się łączyć przez różnych operatorów (nawet
    przez tego trypra z UPC, gdybym go miał). Dobrze jest przy tym móc bez
    przeszkód korzystać z jednej książki adresowej.

    --
    Jarek