  • 41. Data: 2010-06-13 21:17:44
    Temat: Re: Kierunkowy bez zera
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 12 Cze, 23:57, Tomasz Wójtowicz pisze...
    > wypróbowałem, że w UPC można wybierać 0048_numer_krajowy
    > i łączy bez problemu.

    To jeszcze sprawdź taryfikację, bo historia zna przypadki, że
    taryfikacja
    wtedy, nie wiedzieć dlaczego, stawała się zagraniczna :)

    Ircys

  • 42. Data: 2010-06-13 23:06:07
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik Ircys napisał:
    > On 12 Cze, 23:57, Tomasz Wójtowicz pisze...
    >
    > To jeszcze sprawdź taryfikację, bo historia zna przypadki, że
    > taryfikacja
    > wtedy, nie wiedzieć dlaczego, stawała się zagraniczna :)

    Wg taryfy do jakiego kraju ;-)?

    Ale tak na serio, w początkach roamingu w POPie (tylko callbackowego)
    działał on również w zasięgu Idei, ale płaciło się wg stawek strefy
    Europa czyli 5 PLN/min do Polski :-).

    Przemek

  • 43. Data: 2010-06-14 06:37:08
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 14 Cze, 01:06, Przemysław Kowalik pisze...

    > Wg taryfy do jakiego kraju ;-)?

    a to różnie, w zależności od tego, w którą stronę palec się
    omsknął...+49, +47

    Ircys

  • 44. Data: 2010-06-14 07:08:32
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2010-06-14 08:37, Ircys pisze:
    > On 14 Cze, 01:06, Przemysław Kowalik pisze...

    > a to różnie, w zależności od tego, w którą stronę palec się
    > omsknął...+49, +47

    Albo wg taryfy "wszystkie pozostałe" :-)

  • 45. Data: 2010-06-14 12:43:24
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik Maciej Bebenek (news.onet.pl) napisał:

    > Albo wg taryfy "wszystkie pozostałe" :-)

    Satelitarne? To niekiedy może być po kilka dyszek za minutę :-P

    Przemek

  • 46. Data: 2010-06-14 16:52:15
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2010-06-14 14:43, Przemysław Kowalik pisze:

    > Satelitarne? To niekiedy może być po kilka dyszek za minutę :-P

    W tipe max to jest chyba 7,63, ale u niektórych wysokorozwiniętych
    rzeczywiście są ceny rzędu 40-50 peelenów.

  • 47. Data: 2010-06-14 17:34:48
    Od: Przemysław Gubernat <r...@W...r3pc10.pl.na.newsach>

    W dniu 2010-06-07 23:12, Ślązak pisze:

    > ZTCW to z naszej strony trzymają to pod napięciem 6kV, żeby odstraszyć
    > złomiarzy.

    Twierdzą że jest pod napięciem znamionowym linii, ale bez przesyłu mocy.

    --
    [WRC] Biały Scenic 2000 1,9 dTI
    CB: Intek M-490 ML 145

    +-=-=-=-=-=-=-=- Przemysław Gubernat -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-+
    | _API Internet_ A. Stolarczyk i P. Gubernat Spółka Jawna |
    =-=-=-=-+

  • 48. Data: 2010-06-14 18:00:40
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Przemysław Gubernat napisał:

    > Twierdzą że jest pod napięciem znamionowym linii, ale bez przesyłu mocy.

    Chyba nie da się tego ustalić w dyskusji. Trzeba poczekać aż jakiś
    złomiarz sprawdzi. Chyba da się oszacować wysokość napięcia w drodze
    obserwacji złomiarza.

    --
    Jarek

  • 49. Data: 2010-06-15 20:17:38
    Od: "niusy.pl" <f...@o...pl.invalid>

    Użytkownik "wiwany" <w...@g...pl>

    > No ale to ma być _postęp_, że więcej cyferek trzeba kręcić ?

    Nie. To, że nie trzeba się zastanawiać, czym ten numer uzupełnić, albo
    jak go wybrać :-)
    --
    Jakoś nie musiałem zastanawiać się dopóki nie zaczęto wprowadzać i usuwać
    tych zer. Podejrzewam, że zawsze można było kręcić międzynarodowy tylko

  • 50. Data: 2010-06-15 20:20:42
    Od: "niusy.pl" <f...@o...pl.invalid>

    Użytkownik "wiwany" <w...@g...pl>

    > Nie. To, że nie trzeba się zastanawiać, czym ten numer uzupełnić, albo
    > jak go wybrać :-)

    O wzroście pojemności użytecznej numeracji bez wydłużenia numeru
    krajowego nie wspominając.
    --
    A co, przybyło telefonów stacjonarnych ???