  • 231. Data: 2017-02-02 09:24:21
    Temat: Re: Kierowcy to kupa durniów.
    Od: s...@g...com

    W dniu środa, 1 lutego 2017 20:59:09 UTC+1 użytkownik Sebastian Biały napisał:

    > Czyli nie od razu jednak? Czyli jest czas na hamowanie? Czyli te
    > wszystkie pieprzenia o ścianie mgły która wyskakuje z nienacka na drogę
    > są gówno warte?

    Oczywiscie. Tyle ze jak czytalem wątek to mialem wrażenie że nikt nie miał na mysli
    tego że sciana opadła jak kurtyna w teatrze albo pojawiła się jak efekt w tanim
    filmie klasy D.

    Co nie zmienia faktu ze ludzie jada szybko i liczą ze to taka se mgła i zaraz sie
    rozwidni. I nagle gęsto i w sumie trza by hamować ale nie hamują...

    > Jedno i drugie oznacza niższa widocznosc co jest równe niższej predkości
    > z definicji, nie przepisów tylko mózgu. Niektórzy mają zamiast niego
    > sportowe wózki albo pietnascie ton na pace lub skode na kredyt ale na alu.

    No comment. Ten wątek pokazuje że zdrowy rozsądek w postaci "zwalniam bo nie widze"
    jednak popularny nie jest. Ba! Okazuje sie ze i na autostradzie w nocy trza by jechać
    wolniej niż 100...

    > Ona jest bardzo sensowna. Pokazała jak wielu imbecyli stara się na siłe
    > usprawiedliwić niebezpieczne zachowanie innych imbecyli. Akurat
    > motoryzacja ma to do siebie że takie solidaryzowanie się jest
    > powszechne. Trzeba to piętnować i nie pieprzyć się w okazywanie szacunku
    > lub ubieranie w miłe słowa czy pustą elokwencję. Ci którzy popierdalają
    > w mgłe przy 150km/h ryzykowali życiem innych. Najgorsze że ryzykowali
    > zyciem tych którzy *prawidłowo* zwolnili.

    Dla mnie bezsensowna. Bo nikt zachowania po niej nie zmieni...
    Jak zwalniał to będzie zwalniał, jak jechał szybko to nie zacznie zwalniać...
    Ani we mgle ani w nocy...

  • 232. Data: 2017-02-02 09:26:29
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2017-01-28 o 09:49, Htu56 pisze:
    > Kierowcy to kupa durniów.

    Wczoraj się urodziłeś?
    Ludzie to kupa durniów.
    Też mi odkrycie.

  • 233. Data: 2017-02-02 09:37:45
    Od: p...@g...com

    --Dla mnie bezsensowna. Bo nikt zachowania po niej nie zmieni... Jak zwalniał to
    będzie zwalniał, jak jechał szybko to nie zacznie zwalniać... Ani we mgle ani w
    nocy...

    edukacja jest niezbedna choc natychmiastowych efektow naturalnie ciezko sie
    spodziewac i chodzi raczej o ograniczenie liczby takich wypadkow niz o ich
    wyeliminowanie:

    http://www.heute.de/unterallgaeu-bad-groenenbach-tot
    e-und-verletzte-bei-nebel-unfall-auf-a7-46226296.htm

  • 234. Data: 2017-02-03 10:12:30
    Od: p...@g...com

    http://www.rmf24.pl/fakty/news-potezny-karambol-na-d
    olnym-slasku-rozbilo-sie-25-aut-wyglada,nId,2347364

    tym razem mgla i lod

    P.

  • 235. Data: 2017-02-03 10:54:04
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.02.2017 o 09:24, s...@g...com pisze:

    > No comment. Ten wątek pokazuje że zdrowy rozsądek w postaci "zwalniam bo nie widze"
    jednak popularny nie jest.

    Ogólnie to często widać zamienianie - "widzę, że mogę to jadę" na, "nie
    widzę (przeszkód) to jadę". Zbyt rozsądne to nie jest... W sumie może
    niestety jest tak, że pewne sytyacaje zaczynasz przewidywać dopiero za
    drugim razem. Krytczne jest, żeby pierwszy przeżyć;)

    > Ba! Okazuje sie ze i na autostradzie w nocy trza by jechać wolniej niż 100...

    Z tym 100 w nocy na autostradzie to jest trochę inaczej. Mówisz, o
    zasięgu swoich świateł, ale jednak większość "rzeczy" na autostradzie
    jednak świeci własnym światłem. Oczywiście możesz zawsze trafić na
    zgubiony ładunek, zwierze itd, ale co do zasady mgła to nie jest
    odpowiednik ciemności. Jednak ten karambol świecił róznymi światełkami i
    byłby doskonale widoczny w zwykłej ciemnosci

  • 236. Data: 2017-02-03 13:03:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >http://www.rmf24.pl/fakty/news-potezny-karambol-na-
    dolnym-slasku-rozbilo-sie-25-aut-wyglada,nId,2347364
    >tym razem mgla i lod

    I zwykla droga, nie austrostrada.

    J.

  • 237. Data: 2017-02-03 13:23:34
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik

    http://www.rmf24.pl/fakty/news-potezny-karambol-na-d
    olnym-slasku-rozbilo-sie-25-aut-wyglada,nId,2347364

    tym razem mgla i lod
    ---
    Tak, mgła nieraz ogarnialna jest, ale można się na tym przejechać jak nie
    wiesz o lodzie.

  • 238. Data: 2017-02-03 13:23:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik sczygiel napisał w wiadomości grup
    >No comment. Ten wątek pokazuje że zdrowy rozsądek w postaci "zwalniam
    >bo nie widze" jednak popularny nie jest.

    Ale zauwaz o czym piszemy - autostrada noca, a nie gesta mgla.
    Choc niektorzy o gestej mgle.

    >Ba! Okazuje sie ze i na autostradzie w nocy trza by jechać wolniej
    >niż 100...

    No wlasnie ... a tu nie o to chodzi :-)

    A poza tym jak pisalem - chwila strachu przy szybkiej jezdzie, a potem
    ten dogoniony zapewnia bezpieczna :-)

    J.

  • 239. Data: 2017-02-03 13:32:16
    Temat: Re: Kierowcy to Rydzyk.
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 31 Jan 2017 22:24:33 +0100, Cavallino napisał(a):

    > Tak, nazywało się Berlin.

    Z dawnych czasów, o których mówi znana piosenka "Berlin Zachodni",
    pamiętam że odwiedziłem Berlin, jeszcze maluchem, i byłem niemal w szoku
    kiedy z śródmieścia na wylotową dojechałem zupełnie bez zatrzymania, nie
    znając zupełnie miasta. Niezłą mieli wówczas organizację ruchu.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 240. Data: 2017-02-03 14:34:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    et...

> [...]
    >nie
    >znając zupełnie miasta. Niezłą mieli wówczas organizację ruchu.

    Nie tyle organizacje, co po prostu autostrade ze srodka miasta.
    I to kto wie, czy nie pamietajaca jeszcze Hitlera, nawet jesli nie
    asfaltem, to projektem :-)

    J.