    From: "Jacek" <d...@w...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Kiedy to się wreszcie skończy
    Date: Wed, 4 Dec 2002 13:34:13 +0000 (UTC)

    Drodzy panowie z TPSA, wiem że czytacie tą grupę, napiszcie kiedy wreszcie
    skończą się problemy z siecią. To co się teraz dzieje to jest wielka kpina
    Dziennie jest tyle awarii sieci ile niedawno jeszcze było w ciągu
    miesiąca. Dla posiadaczy Neo+ mam natomiast małą pociechę. Macie
    towarzyszy niedoli..Od kilkunastu dni dołączył do Was dostęp komutowany.
    (fachowo to się nazywa "problemy z autentykacją"). W tym przypadku są to
    jeszcze dodatkowe koszty. Każde nieudane połączenie to 1 impuls lub
    uszerbek na ryczałcie. (niby nic ale przy wielu próbach może się uskładać
    ładna sumka). Ciekawy jestem czy TPSA wpadnie na pomysł jakiejkolwiek
    formy rekompensaty. Jakiś upust na abonamencie za Neo, jakieś ekstra
    minuty w ryczałcie,. Nie chodzi mi nawet o jakieś duże sumy, tak po prostu
    symbolicznie, żeby chociaż stworzyć pozory że myślą o klientach.
    Jacek