  • 11. Data: 2010-05-14 13:08:21
    Temat: Re: Kiedy coś nowego w Erze?
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 14 May 2010 14:52:21 +0200, J.F. napisał(a):

    > A, za co musze pochwalic - druga umowe zawieram "pan jest naszym
    > klientem ? a tak, rachunki placone, to prosze tylko dowod okazac i to
    > wszystko".

    Chyba u każdego operatora jest tak? W Centku od 10 przeszło lat.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    [reklama] gdzie zrobić zdjęcie we Wrocławiu? ==> http://foto-krzyki.pl

  • 12. Data: 2010-05-14 17:27:05
    Od: "Andrzej " <k...@g...pl>

    Skylla <s...@n...op.pl> napisał(a):

    > Od dluższego czasu (Play 0.29) jest marazm.

    Era wprowadza nowe taryfy Po byku - Regulaminy
    http://www.telix.pl/artykul/era-wprowadza-nowe-taryf
    y-po-byku-regulaminy-
    3,34355.html
    Nowa oferta aryfy multimedialne w sieci Era - Regulamin
    http://www.telix.pl/artykul/nowa-oferta-aryfy-multim
    edialne-w-sieci-era-
    regulamin-3,34354.html

  • 13. Data: 2010-05-15 02:09:15
    Od: chesteroni <c...@p...gazeta.pl>

    Andrzej wrote:

> [...]
    y-po-byku-regulaminy-
    > 3,34355.html
    > Nowa oferta aryfy multimedialne w sieci Era - Regulamin

    Widzę, że branżowe serwisy WWW ostro rywalizują w kategorii "posiadana
    najlepsza wtyka" :-)))

    Co do taryf multimedialnych to jestem rozczarowany trochę... 300MB? Nie
    przesadzili aby?
    Ciężko będzie używać telefonu internetowego z takim limitem :-(
    A z kolei 140zł za 2GB pakiet to sporo za dużo.

    Fakt, że jest dużo minut, ale mi by tam spokojnie 300 minut styknęło ale
    za to pakiet 1GB, czyli zasadniczo to, co jest w orange Pantera 300.
    Lipne jest to, że nie da się pewnie nic wynegocjować :-(

    W każdym razie pozostaje poczekać na ofertę multimedialną bez telefonu -
    może będzie lepiej :-)

    chester