  • 1. Data: 2010-05-10 15:46:55
    Temat: Połączenie z netem przez WAP
    Od: "darek638" <d...@g...pl>

    Witam.
    Czy możliwa jest taka kombinacja. Sieć WLAN w zasięgu telefonu (E66). Telefon
    podpięty do kompa przez kabel USB. Program Nokia Ovi lub Pc suite. Można przez tego
    WLAN-a połączyć się z netem? W programach jest tylko opcja tylko przez SIM. Albo ja
    nie umiem ustawić. Proszę o odpowiedź i pomoc łopatologiczną jeżeli to połączenie
    jest możliwe.
    Darek

  • 2. Data: 2010-05-10 16:26:02
    Temat: Re: Połączenie z netem przez WAP
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    On 2010-05-10 17:46, darek638 wrote:
> [...]
    > tylko opcja tylko przez SIM. Albo ja nie umiem ustawić. Proszę o
    > odpowiedź i pomoc łopatologiczną jeżeli to połączenie jest możliwe.

    Tzn co ty chcesz osiagnac?
    Uzyc karty wifi wbudowanej w telefon jako metode dostepu do netu z
    komputera.
    Tak sie nie da.
    Kup sobie karte wifi na USB - na allegro za 20zl i nie kombinuj.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 3. Data: 2010-05-10 16:42:29
    Od: "darek638" <d...@g...pl>

    Użytkownik "darnok" <d...@a...spam.ch> napisał w
    wiadomości news:hs9c2q$8nq$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > komputera.
    > Tak sie nie da.
    > Kup sobie karte wifi na USB - na allegro za 20zl i nie kombinuj.

    Kartę mam w kompie ale nie mogę się przez nią połaczyć, a telefon łączy się
    bez problemu.

  • 4. Data: 2010-05-12 09:49:18
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 10-05-2010 o 17:46:55 darek638 <d...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > tylko opcja tylko przez SIM. Albo ja nie umiem ustawić. Proszę o
    > odpowiedź i pomoc łopatologiczną jeżeli to połączenie jest możliwe.

    Przedstaw problem na http://forum.symbianos.pl a wcześniej poszukaj
    odpowiednich wątków bo pewnie są.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 5. Data: 2010-05-12 09:51:38
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 10-05-2010 o 18:26:02 darnok
    <d...@a...spam.ch> napisał(a):

    > Tzn co ty chcesz osiagnac?
    > Uzyc karty wifi wbudowanej w telefon jako metode dostepu do netu z
    > komputera.
    > Tak sie nie da.

    A ja myślę że się da, bo czemu nie?