  • 1. Data: 2010-05-11 07:01:37
    Temat: doladowanie z bonusem Orange POP
    Od: Marx <M...@n...com>

    Witam
    Czy sa aktualnie jakies promocje przy doladowaniach Orange? w wakacje np
    bylo doladowanie na krzyz co podwajalo srodki, kiedys bylo doladowanie
    z konkretnego banku to wtedy dawalo kase "do Orange", innym razem
    przychodzily SMSy "wyslij na numer xxx to dostaniesz bonusowo yyy".
    Poniewaz doladowuje raz na 3 miesiace to nie jestem na biezaco, moze cos
    podpowiecie?
    I pytanie dodatkowe - czy wszystkie doladowania sprzedawane na Allegro
    wydluzaja okres waznosci konta tak jak zwykle doladowania, czy tez
    nalezy uwazac? Bo np usluga "przelew SMS" owszem doladuje mi konto ale
    nie wydluzy waznosci, a na waznosci mi wlasnie zalezy bo srodki na
    koncie mam
    Marx

  • 2. Data: 2010-05-11 09:16:57
    Temat: Re: doladowanie z bonusem Orange POP
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marx" <M...@n...com> napisał w
> [...]
    > dostaniesz bonusowo yyy".
    > Poniewaz doladowuje raz na 3 miesiace to nie jestem na biezaco,

    Niestety w Orange trzeba co doladowanie sprawdzac co nowego, i to
    juz zaczyna meczyc,
    aczkolwiek ostatnio promocje sa dosc stabilne.

    Tobie chyba najbardziej by ci sie oplacilo zmienic taryfe na GO,
    doladowac za 50zl, a za miesiac zmienic na POP :-)

    J.

  • 3. Data: 2010-05-13 08:06:42
    Od: Marx <M...@n...com>

    W dniu 2010-05-11 11:16, J.F. pisze:
> [...]
    >
    > Tobie chyba najbardziej by ci sie oplacilo zmienic taryfe na GO,
    > doladowac za 50zl, a za miesiac zmienic na POP :-)

    za duzo kombinacji, doladuje w najprostszy mozliwy sposob skoro
    aktualnie zadnych bonusow nie ma
    Marx