  • 1. Data: 2010-05-11 17:07:39
    Temat: Nokia 3100 i wirtualne słuchawki?
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    Nie moja, kolega prosił, pytam bo się na tych fonach nie znam.

    Coś się "zacięło" i nie można włączycć "normalnej" głośności. Jest
    albo tryb głośno mówiący czyli "Głośnik" albo "Mikrozestaw" (słuchawkowy
    rozumiem...) czyli cisza bo żaden zestaw nie jest i nie był podłączony.
    Wg "rozszerzonej instrukcji" str. 32 i 33 (znalazlem na sieci) w Opcje
    podczas rozmowy powinna być dostępna opcja Telefon - to ma być normalna
    głośność. Takiej opcji nie ma. Domyślam się, że telefon zgłupiał i myśli,
    że ten zestaw ma.
    Ale jak mu to wyperswadować?

    Arek

  • 2. Data: 2010-05-12 08:00:21
    Temat: Re: Nokia 3100 i wirtualne słuchawki?
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid> napisał w wiadomości
    > Nie moja, kolega prosił, pytam bo się na tych fonach nie znam.

    A kolega nie zapomniał czasami dodać, że pojawiła sie na wyświetlaczu ikonka
    słuchawek? Dlatego telefon "myśli", że są one podłączone. To bardzo częsty objaw
    zawilgocenia telefonu. Rada : wyczyszczenie telefonu i pozbycie się zwarcia.

  • 3. Data: 2010-05-13 14:56:56
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    Tomek napisał(a) w wiadomości: ...

> [...]
    >zawilgocenia telefonu. Rada : wyczyszczenie telefonu i pozbycie się zwarcia.

    Nie mówił a ja nie zwróciłem na to uwagi. Po prostu nigdy nie miałem Nokii.
    A w którym miejscu się ona pojawia?
    To "zwarcie" mże być objawem zawilgocenia? Długo się utrzymuje? Jaka szansa, że
    samo ustąpi? A może coś sie w złączu popsuło?
    Dzięki, zobaczymy.

    Arek