    From: chesteroni <c...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Kiedy coś nowego w Erze?
    Date: Sat, 15 May 2010 04:09:15 +0200

    Andrzej wrote:

    > Era wprowadza nowe taryfy Po byku - Regulaminy
    > http://www.telix.pl/artykul/era-wprowadza-nowe-taryf
    y-po-byku-regulaminy-
    > 3,34355.html
    > Nowa oferta aryfy multimedialne w sieci Era - Regulamin
    > http://www.telix.pl/artykul/nowa-oferta-aryfy-multim
    edialne-w-sieci-era-
    > regulamin-3,34354.html

    Widzę, że branżowe serwisy WWW ostro rywalizują w kategorii "posiadana
    najlepsza wtyka" :-)))

    Co do taryf multimedialnych to jestem rozczarowany trochę... 300MB? Nie
    przesadzili aby?
    Ciężko będzie używać telefonu internetowego z takim limitem :-(
    A z kolei 140zł za 2GB pakiet to sporo za dużo.

    Fakt, że jest dużo minut, ale mi by tam spokojnie 300 minut styknęło ale
    za to pakiet 1GB, czyli zasadniczo to, co jest w orange Pantera 300.
    Lipne jest to, że nie da się pewnie nic wynegocjować :-(

    W każdym razie pozostaje poczekać na ofertę multimedialną bez telefonu -
    może będzie lepiej :-)

    chester