  • 131. Data: 2009-12-22 13:46:00
    Temat: Re: Kelbyego moze lepiej nie...
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "marek augustynski" napisał

    > Tylko dlatego, że nie wraca do wydarzeń z życia przed tragedią. Zablokował
    > tamten okres. Eneuel swoją traumę pamięta i o niej mówi. W rozumieniu
    > społecznym i psychiatrycznym powinien być więc bliżej normy niż Prot. Nie
    > dzieje się tak jednak do końca gdyż jest męczący. A ludzie nie lubią jak
    > się
    > im zawraca tyłek.

    Bo może on się zaplątał w czasie jak Cole w 12 Monkeys ; )
    Po paru podróżach każdemu może odbić.
    Albo to typ stacjonarny - Jeffrey Goines : )))))
    "You`re insane - No, I`m not"

    adam

  • 132. Data: 2009-12-22 13:59:33
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Korban" d...@h...goog
    legroups.com

    : Nie znam człowieka i jego historii. Nie powinienem go oceniać, ale
    : sposób w jaki on pisze jest, jakby to ująć, bardzo
    : nieprzyjemny.Ogromne pokłady, delikatnie mówiąc, niechęci do pewnych
    : ludzi (to już o tekstach tu na forum). Takie pisanie raczej nie

    Do ludzi -- Rydzyka, Makulskiego, Butwiłowskiego, Ozorowskiego, Glempa, Kopani...
    Do ludzi, którym płaciłem i dla których pracowałem z poświeceniem, gdy miałem
    siły do pracy, a którzy uznali, że powinienem lizać (i to dosłownie) cipkę
    starej kobiecie -- Łucji Stalenczyk, rzymskokatolickiej teolog. :)

    : przysparza sympatii wśród ludzi (wg mnie to użalanie się nad sobą).

    Nie szukam sympatii u głupców. Sympatii ludzi mądrych mi wystarczy w zupełności.
    Notabene... Ci mądrzy ostrzegają mnie, że jeśli będę zyskiwał sobie sympatię
    głupoli, stracę sympatię mądrych. :) W moim wiec interesie leży tracenie
    sympatii głupców. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 133. Data: 2009-12-22 14:00:19
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "maek augustynski" 7...@n...onet.pl

    > :) dobre!
    > Ja od razu jak przeczytałem wypowiedź eneuela (nie pamiętam kiedy to było)
    > miałem wrażenie, że to jakiś performance. I w zasadzie do dzisiaj tak to
    > traktuję. Jedno z lepszych wydarzeń kultualnych w tym miejscu. No i wszyscy
    > dyskutujący wychodzą w gruncie rzeczy na bałwanów:) bez urazy. Nieźle zakręcił
    > ten euenuel:)
    > marek

    Nie pamiętasz kiedy, nie podajesz co -- nawet swego imienia nie potrafisz
    napisać poprawnie.

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 134. Data: 2009-12-22 14:11:27
    Od: Korban <m...@g...com>

    On 22 Gru, 14:59, "Eneuel Leszek Ciszewski"
> [...]
    > głupoli, stracę sympatię mądrych. :) W moim wiec interesie leży tracenie

    Jakże łatwo być mędrcem, gdy wokół widzi się samych głupców :D

    Dla mnie EOT

    Mirek

  • 135. Data: 2009-12-22 14:18:11
    Od: "marek augustynski" <h...@p...onet.pl>

    > Nie pamiętasz kiedy, nie podajesz co -- nawet swego imienia nie potrafisz
    > napisać poprawnie.

    No tak jak piszesz. Nie mam nic na swoje usprawiedliwienie.
    Zrozum mnie jednak. Mnie interesuje pewien wyraz twórczy i czego się nie
    dotknę, w sensie na co nie spojrzę, traktuję w ten sposób. Taka jest moja
    natura. Dla mnie Twoja osoba jest interesująca z tego względu. Nie interesuje
    mnie wielowątkowość Twoich doświadczeń tylko samo ich sedno, geneza, którą
    mógłbyś pewnie zawrzeć w dwóch zdaniach. Intersuje mnie również przekaz Twojej
    osoby dla świata zewnętrznego. Wolałbym co prawda aby ten przekaz odrzeć z
    niekoniecznego pierza ale pewnie z jakichś przyczyn nie jesteś w stanie tego
    zrobić.

    marek

  • 136. Data: 2009-12-22 14:25:50
    Od: "maek augustynski" <h...@p...onet.pl>

> [...]
    > Po paru podróżach  każdemu może odbić.
    > Albo to typ stacjonarny -  Jeffrey Goines : )))))

    Szkoda, że odchodzi od stylu ze strony. Tam pisze naprawdę nieźle. Trcohę
    jakbyś wymieszał Joyce z Andersenem:)

    marek

  • 137. Data: 2009-12-22 14:50:22
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    adam pisze:
    > Dobra, ale robisz to na własną odpowiedzialność. Ewentualny uszczerbek
    > na zdrowiu reklamuj u autora ; )
    > http://www.leszekc.w.tkb.pl/

    Fajne to :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 138. Data: 2009-12-22 23:22:13
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "maek augustynski" napisał

    > Szkoda, że odchodzi od stylu ze strony. Tam pisze naprawdę nieźle. Trcohę
    > jakbyś wymieszał Joyce z Andersenem:)

    Kac murowany.

    adam

  • 139. Data: 2009-12-23 03:58:23
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Korban" 1...@c...goog
    legroups.com

    : Jakże łatwo być mędrcem, gdy wokół widzi się samych głupców :D

    Ja, póki miałem siły (odebrane mi głownie przez brak wentylacji w mieszkaniu)
    i zdrowie, nie żebrałem. Nie miałem też niesłusznych długów -- ani finansowych
    ani wdzięczności. Za wszystko płaciłem. Nawet teraz, choć nie płacę za swoją
    WWW ani grosza, to jednak płacę. :) Za dostęp do netu nie płacę, ale i nie żebrzę. :)

    Rydzyk [także] za moje pieniądze budował cywilizację życia, ale gdy byłem bez
    pracy, gdy głodowałem, nie zatrudnił mnie w swojej szkole, choć jestem weteranem,
    jeśli chodzi o taka pracę. :) W roku 2001, gdy zaczęła się moja wojna o moje
    istnienie,
    miałem raptem 34 lata. Dla Rydzyka byłem już złomem, śmieciem, martwym trupem...

    Może i jestem głupcem, skoro płaciłem na taką cywilizację takiego życia.
    Dziś wolałbym umrzeć, niż płacić Rydzykowi czy Ozorowskim.

    --

  • 140. Data: 2009-12-23 04:00:24
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "marek augustynski" 7...@n...onet.pl

    > No tak jak piszesz. Nie mam nic na swoje usprawiedliwienie.
    > Zrozum mnie jednak. Mnie interesuje pewien wyraz twórczy i czego się nie

    I źle napisane imię jest wyrazem twórczym? U mnie to nazywane jest błędem.

    --