  • 11. Data: 2007-03-01 13:53:59
    Temat: Re: [Katowice] Awaria Netii (i TKTelekomu)
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    K wrote:

    > wystarcza studnie zamykane na klodke, tak jak to robi netia.

    Gdzie takie są? Bo własnie wyszedłem z wrażenia na ulicę obejrzeć studnię,
    którą przybiega do mnie Netiowe światełko oraz miedź, studnię tą otwiera się
    normalnie - pogrzebaczem :)

    --
    TOM
    ORG-PGiw1-RIPE

  • 12. Data: 2007-03-01 14:03:08
    Od: Radosław HORODNICZY <r...@g...com>

    Użytkownik "Tomasz Śląski" <t...@k...org.pl> napisał w wiadomości

    > Gdzie takie są? Bo własnie wyszedłem z wrażenia na ulicę obejrzeć studnię,
    > którą przybiega do mnie Netiowe światełko oraz miedź, studnię tą otwiera
    > się normalnie - pogrzebaczem :)
    Nie wiem jak tak konkretna, ale pokrywe podnosisz pogrzebaczem
    a dopiero potem jest stalowe zamkniecie

  • 13. Data: 2007-03-01 15:46:01
    Od: K <t...@n...ma.takiego.numeru>

    Radosław HORODNICZY napisał(a):
    > Nie wiem jak tak konkretna, ale pokrywe podnosisz pogrzebaczem
    > a dopiero potem jest stalowe zamkniecie

    dokladnie, a klodka jest tak zalozona ze jej nie przewiercisz ani nie
    przepilujesz.

  • 14. Data: 2007-03-01 17:24:06
    Od: "Teodor" <f...@C...pl>

    Użytkownik "K" <t...@n...ma.takiego.numeru> napisał w wiadomości
    > dokladnie, a klodka jest tak zalozona ze jej nie przewiercisz ani nie
    > przepilujesz.

    Niestety jak się złodziej zaweźmie to takie zabezpieczenie też zniszczy.
    dobry łom lub młot np 10 kilowy ew. podnośnik samochodowy i zamknięcie musi
    puścić.
    Nawet jeżeli zaspawam pokrywę to potrafią wyrwać cay dekiel z betonem.
    Trochę pomaga zasypanie studni piachem a najlepiej tłuczniem.
    Tylko wtedy odkopują rury obok studni.
    Ostatnio złomiarze odkopali mi kabel w ziemi, złapali przejeżdżającą
    ciężarówkę
    zapięli linę i kazali sobie wyrwać kabelek (gruby jak ręka ) co kierowca
    ochoczo uczynił.
    Jak przyjechałem na miejsce mieli pretensje że odkopuję kabel bo oni go
    sobie już przygotowali
    a ja na sępa się załapuję. dopiero widok policji ich trochę ostudził.
    --
    Teodor

  • 15. Data: 2007-03-01 17:32:04
    Od: "Andrzej Podenkiewicz" <k...@o...pl>

    Teodor w <news:es727v$45t$1@news.onet.pl> napisał(a)
    .
    > Niestety jak się złodziej zaweźmie to takie zabezpieczenie też zniszczy.
    > dobry łom lub młot np 10 kilowy ew. podnośnik samochodowy i zamknięcie
    > musi puścić.
    Można kopać obok przy studni do gardła. Efekt dobry bo bez niszczenia
    wieczka :)

    --
    Pzdr. Kferro
    "Wszystkie Maćki to fajne chłopaki są :)"

  • 16. Data: 2007-03-01 18:10:47
    Od: "Radoslaw HORODNICZY" <r...@g...com>

    Użytkownik "Teodor" <f...@C...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > już przygotowali
    > a ja na sępa się załapuję. dopiero widok policji ich trochę ostudził.
    IMHO rozwiazanie problemu jest dosc proste i raczej tyczy sie narzego
    nieudolnego rzadu:

    - zlikwidowac wiekszosc skupow
    - pozostawic nieliczne i po porstu je kontrolowac

    Pomijam tu juz "prace u podsaw" u tych czesto biedny ludzi ktorzy
    kradna czesto zzeby nakramic po porstu dzieci albo kupic se flaszke ;/

  • 17. Data: 2007-03-01 18:55:15
    Od: Marek <k...@p...onet.pl>

    Tomasz Śląski napisał(a):

    > Gdzie takie są? Bo własnie wyszedłem z wrażenia na ulicę obejrzeć
    > studnię, którą przybiega do mnie Netiowe światełko oraz miedź, studnię
    > tą otwiera się normalnie - pogrzebaczem :)

    Pokrywy do studni kablowych

    Stosowane jako zabezpieczenie studni przed dostępem do niej osób
    nieuprawnionych oraz przed kradzieżami. Jest to płyta stalowa zamykająca
    właz studni kablowej, zainstalowana pod istnniejącą pokrywą zewnętrzną.
    Pokrywy pasują do wszystkich znormalizowanych studni kablowych
    dopuszczonych do eksploatacji w polskiej telekomunikacji. Istnieje
    możliwość regulacji szerokości pokryw w przypadku montażu w studniach
    odbiegających od ustalonych norm. Pokrywy posiadają układ zasuwowo -
    ryglowy zamykany zamkiem systemowym lub kłódką. Oferujemy pokrywy jak
    również obudowy zakończeń kablowych firmy PIOCH.

    --
    marek

  • 18. Data: 2007-03-01 19:05:44
    Od: K <t...@n...ma.takiego.numeru>

    Radoslaw HORODNICZY napisał(a):
> [...]
    >
    > Pomijam tu juz "prace u podsaw" u tych czesto biedny ludzi ktorzy
    > kradna czesto zzeby nakramic po porstu dzieci albo kupic se flaszke ;/

    zlikwidowac monopolowe, bo sa alkoholicy
    zlikwidowac stadiony, bo sa pseudokibice
    zlikwidowac samochody, bo gina ludzie w wypadkach
    itp, itd

    to nie jest rozwiazanie.

  • 19. Data: 2007-03-01 19:08:09
    Od: K <t...@n...ma.takiego.numeru>

    Teodor napisał(a):

> [...]
    > sobie już przygotowali
    > a ja na sępa się załapuję. dopiero widok policji ich trochę ostudził.

    kradnac ze studni niezabezpieczonej niczym, wiekszosc kabli jest opisana
    (kabel swiatlowodowy) itp. przynajmniej w tych co widzialem. wiec jesli
    wycinaja swiatlo, to albo nie wiedza co wycinaja, albo robia to zlosliwie.

  • 20. Data: 2007-03-01 20:53:53
    Od: "Radoslaw HORODNICZY" <r...@g...com>

> [...]

    >zlikwidowac monopolowe, bo sa alkoholicy
    >zlikwidowac stadiony, bo sa pseudokibice
    >zlikwidowac samochody, bo gina ludzie w wypadkach

    To ty to napisales nie ja

    >to nie jest rozwiazanie.

    To co jest rozwiazaniem ?