  • 21. Data: 2007-03-01 21:00:14
    Temat: Re: [Katowice] Awaria Netii (i TKTelekomu)
    Od: "zeluq" <z...@U...com>

    K wrote:

    > to nie jest rozwiazanie.

    wlasnie, ze jest. Najwazniejsze, wziasc sie w koncu za skupy.

    --
    zeluq

  • 22. Data: 2007-03-01 21:29:37
    Od: Adam Paluch <a...@-...org.pl>

    zeluq napisał(a):

    > wlasnie, ze jest. Najwazniejsze, wziasc sie w koncu za skupy.

    zgadza sie
    Kiedys zrobilem test, przy okazji remontu wystawilem "za drzwi" profil
    alu do scianek gipsowych. Na profilu napisalem markerem - "Zaje...... z
    budowy - telefon XXXXXXXX"
    Oczywiscie profil zniknal, nikt nie zadzwonil ..., skup zlomu byl 150
    metrow dalej ...

    --
    Adam Paluch
    Ex.T.. Sosnowiec

  • 23. Data: 2007-03-01 22:31:28
    Od: "Radoslaw HORODNICZY" <r...@g...com>

    Użytkownik "Adam Paluch" <a...@-...org.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > telefon XXXXXXXX"
    > Oczywiscie profil zniknal, nikt nie zadzwonil ..., skup zlomu byl 150 metrow

    Ja majac kontakt z firmami pracujacymi dla tpsa, zuwazylem
    ze najpierw w rejonie pojawial sie skup metali, a pare tygodni pozniej
    zaczynaly ginac tory/trakcje/kable/inne bajery.

    To taki prosty mechanizm ze az zal sie robi ze pewni mocodawcy tego
    nie widza :(

  • 24. Data: 2007-03-02 00:44:30
    Od: Tomasz Śląski <t...@s...pl>

    Użyszkodnik Radosław HORODNICZY napisał:

    > Nie wiem jak tak konkretna, ale pokrywe podnosisz pogrzebaczem
    > a dopiero potem jest stalowe zamkniecie

    Za dnia pójdę z pogrzebaczem i zajrzę pod pokrywę. ZTCP, jak mi Netia
    wciągała światło, żadnych dodatkowych zabezpieczeń nie było.

    --
    TOM
    ORG-PGiw1-RIPE

  • 25. Data: 2007-03-02 07:51:05
    Od: Radosław HORODNICZY <r...@g...com>

    Użytkownik "Tomasz Śląski" <t...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Za dnia pójdę z pogrzebaczem i zajrzę pod pokrywę. ZTCP, jak mi Netia
    > wciągała światło, żadnych dodatkowych zabezpieczeń nie było.

    No bo czasami albo nie ma, albo monterzy wywalaja bo im sie nie chce
    za kazdym razem otwierac.

  • 26. Data: 2007-03-05 13:47:01
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Teodor" <f...@C...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Wojciech Wielogorski" <r...@e...pl> napisał w wiadomości
    >
    > złodziej z rozpędu albo ze złości i tak utnie światłowód.
    > Kiedyś kolega w skupie widział światłowód.
    > Złomiarze go ukradli i potrafili wcisnąć gościowi za kabel miedziany

    powinno sie wsadzać właścicieli złomexów za paserstwo...