    From: "Radoslaw HORODNICZY" <r...@g...com>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: [Katowice] Awaria Netii (i TKTelekomu)
    Date: Thu, 1 Mar 2007 19:10:47 +0100

    Użytkownik "Teodor" <f...@C...pl> napisał w wiadomości
    news:es727v$45t$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "K" <t...@n...ma.takiego.numeru> napisał w wiadomości
    >
    > Niestety jak się złodziej zaweźmie to takie zabezpieczenie też zniszczy.
    > dobry łom lub młot np 10 kilowy ew. podnośnik samochodowy i zamknięcie musi
    > puścić.
    > Nawet jeżeli zaspawam pokrywę to potrafią wyrwać cay dekiel z betonem.
    > Trochę pomaga zasypanie studni piachem a najlepiej tłuczniem.
    > Tylko wtedy odkopują rury obok studni.
    > Ostatnio złomiarze odkopali mi kabel w ziemi, złapali przejeżdżającą
    > ciężarówkę
> [...]
    IMHO rozwiazanie problemu jest dosc proste i raczej tyczy sie narzego
    nieudolnego rzadu:

    - zlikwidowac wiekszosc skupow
    - pozostawic nieliczne i po porstu je kontrolowac

    Pomijam tu juz "prace u podsaw" u tych czesto biedny ludzi ktorzy
    kradna czesto zzeby nakramic po porstu dzieci albo kupic se flaszke ;/