  • 1. Data: 2010-06-23 05:58:29
    Temat: Laptop HP - zepsuł się
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Witam,

    Mój 3 letni laptop HP nagle się zepsuł.

    Uruchamiam go jak zwykle, dioda startu się zapala, słychać włączenie
    wiatraka, chrobotnięcie napędu DVD... i koniec. Cisza.
    Czarny ekran. Dioda ładowania baterii świeci.

    Co mam z tym zrobić?

  • 2. Data: 2010-06-23 06:05:22
    Temat: Re: Laptop HP - zepsuł się
    Od: "Krzysztof K." <k...@o...pl>

> [...]
    > wiatraka, chrobotnięcie napędu DVD... i koniec. Cisza.
    > Czarny ekran. Dioda ładowania baterii świeci.

    Postawić na nowo mostek północny. Trzeba go wylutować, nakulkować i postawić
    na nowo. W serwisie zależności od serwisu od 300 do 450 zł.

  • 3. Data: 2010-06-23 06:16:59
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wiatraka, chrobotnięcie napędu DVD... i koniec. Cisza.
    > Czarny ekran. Dioda ładowania baterii świeci.

    Wygląda na pad czipsetu.
    Do wyboru:
    1. oddać do serwisu
    2. sprzedać uszkodzony
    3. zezłomować i kupić coś pożądniejszej firmy

    --
    Irokez

  • 4. Data: 2010-06-23 12:03:21
    Od: "Nostradamus" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:hvs7pu$j6k$...@n...onet.pl...
> [...]
    > wiatraka, chrobotnięcie napędu DVD... i koniec. Cisza.
    > Czarny ekran. Dioda ładowania baterii świeci.

    Wcisnij klawisze k l o p dość mocno i próbuj właczyc. Jak zadziała to
    serwis. Przelutowanie układu.

  • 5. Data: 2010-06-23 12:09:56
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    W dniu 2010-06-23 14:03, Nostradamus pisze:

> [...]
    > wiadomości grup dyskusyjnych:hvs7pu$j6k$...@n...onet.pl...

    > Wcisnij klawisze k l o p dość mocno i próbuj właczyc. Jak zadziała to

    Nie wiem jaki HP, ale przelutowanie doraźnie pomoże. Na lata pomoże
    wymiana układu mostka.

  • 6. Data: 2010-06-23 14:38:28
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Nie wiem jaki HP, ale przelutowanie doraźnie pomoże. Na lata pomoże
    > wymiana układu mostka.

    Widzę, że poważna sprawa. Czy będzie problem z odzyskaniem danych z dysku?

  • 7. Data: 2010-06-23 14:46:14
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    > Widzę, że poważna sprawa. Czy będzie problem z odzyskaniem danych z dysku?

    Nie, podłacz go do drugiego laptopa/peceta.

    --
    Irokez

  • 8. Data: 2010-06-23 20:04:50
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    Niekoniecznie gruba robota, na pewno nie tania, taki chip to koszt
    powiedzmy jakieś 50$, ale robocizna droga bo robota jest dla doświadczonych.

    Najtaniej podejrzewam, że jakieś 400pln, może 300 jak ktos początkujący.

  • 9. Data: 2010-06-23 20:21:57
    Od: "Nostradamus" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> napisał w wiadomości grup
    a.pl...
> [...]
    > doświadczonych.
    >
    > Najtaniej podejrzewam, że jakieś 400pln, może 300 jak ktos początkujący.

    Robiłem to kilka dni temu. 100 zł. Laptok działa jak nowy. Dane na dysku nie
    ruszone.

  • 10. Data: 2010-06-23 21:09:29
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    W dniu 2010-06-23 22:21, Nostradamus pisze:

    > Użytkownik "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Robiłem to kilka dni temu. 100 zł. Laptok działa jak nowy. Dane na dysku
    > nie ruszone.

    Ale co robiłeś? wymiana układu czy reballowanie? :)