  • 1. Data: 2010-06-22 22:10:05
    Temat: Asus P5KPL-AM nie chce sie uruchomić???
    Od: "Kosno Marcin" <k...@t...net>

    Witam mam taki problem kupiłem w/w płytę +procek "procesor E6500 2.93Ghz
    1066Mhz cache 2Mb socket LGA 775" wszystko podpiełem jak potrzeba wiatrak
    się kręci a na monitorze nic sie nie pokazuje karta raczej jest sprawna co
    to moze być pomocy zasilacz modecom 350W

  • 2. Data: 2010-06-23 13:28:37
    Temat: Re: Asus P5KPL-AM nie chce sie uruchomić???
    Od: "Cyki" <k...@t...net>

    Witm ponownie mam 1 sygnał długi 2 krótkie wskazuje na uszkodzona karte ale
    karta jest 100% sprawna sprawdzałem na innym kompie płyta za zintegrowana
    karte graficzna co to moze byc

  • 3. Data: 2010-06-23 13:39:10
    Od: Norbert <n...@r...no>

    Dnia Wed, 23 Jun 2010 15:28:37 +0200, Cyki napisał(a):

    > Witm ponownie mam 1 sygnał długi 2 krótkie wskazuje na uszkodzona karte ale
    > karta jest 100% sprawna sprawdzałem na innym kompie płyta za zintegrowana
    > karte graficzna co to moze byc

    Moze nie podpiales do karty osobnego zasilania?

    --
    pozdrawiam
    Norbert

  • 4. Data: 2010-06-23 14:09:31
    Od: "Cyki" <k...@t...net>

    załaczam plik z sygnałem pikania :

  • 5. Data: 2010-06-24 18:57:13
    Od: MAR <M...@s...org>

    On Wed, 23 Jun 2010 15:28:37 +0200, Cyki wrote:

    > Witm ponownie mam 1 sygnał długi 2 krótkie wskazuje na uszkodzona karte ale
    > karta jest 100% sprawna sprawdzałem na innym kompie płyta za zintegrowana
    > karte graficzna co to moze byc

    Wyciągnęłeś kartę zintegrowaną i sprawdziłeś na innym komputerze ?!

    --
    Mar.