  • 1. Data: 2010-05-12 07:32:25
    Temat: Karta TV z bardzo dobrą jakościa na USB
    Od: "Ramzes" <j...@g...pl>

    Witam
    Poszukuje karty TV która obsłuzy rozdzielczosc 1920x1080, zeby obraz był
    czysty. Miałem 2 karty na USB i niestety obraz byl fatalnej jakosci.
    Z gory dziekuje za odp.

  • 2. Data: 2010-05-12 07:36:18
    Temat: Re: Karta TV z bardzo dobrą jakościa na USB
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Ramzes" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Poszukuje karty TV która obsłuzy rozdzielczosc 1920x1080, zeby obraz był
    > czysty. Miałem 2 karty na USB i niestety obraz byl fatalnej jakosci.
    > Z gory dziekuje za odp.

    Sprecyzuj co rozumiesz przez "karta tv".

  • 3. Data: 2010-05-12 07:55:45
    Od: "olo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Ramzes" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Poszukuje karty TV która obsłuzy rozdzielczosc 1920x1080, zeby obraz był
    > czysty. Miałem 2 karty na USB i niestety obraz byl fatalnej jakosci.
    To raczej nie sprawa karty.
    1. Najprawdopodobniej oglądałeś program HD albo w niepełnej rozdzielczość
    albo jakość padła ofiarą upscalingu.
    2. Sprawdź jakie transfery zapewnia komp po łączu USB. To tdla USB2
    teoretycznie 480 Mb/s, dla USB 3 600 Mb/s. Jeżeli nie ma problemów z
    transferem odpowiadającym pełnej wiązce transpondera - 70 Mb/s (dla
    większości transponderów tylko 40 Mb/s) to nie powinno być żadnych problemów
    z odbieranymi danymi.
    3. Czy karta grafiki wspiera sprzętowo MPG4 (H.264)
    pzdr
    olo

  • 4. Data: 2010-05-12 08:05:46
    Od: "Ramzes" <j...@g...pl>

    Oglądałem przez kablówke. Wiec nie ma tam HD, karta ATI 4850 wiec powinna
    wspierac sprzetowo

  • 5. Data: 2010-05-12 08:14:24
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Oglądałem przez kablówke.

    Cyfrową mam nadzieję?

    >Wiec nie ma tam HD, karta ATI 4850 wiec powinna wspierac sprzetowo

    Strasznie chaotycznie piszesz.

    1. Odpowiada się pod cytatem.
    2. Nie wyjaśniłeś o jaką kartę pytasz, czy o graficzną, czy o tuner dvb-c,
    czy analogowy.

    Przy Radeonie HD za kiepską jakość obrazu może odpowiadać raczej kiepski
    materiał który dostajesz z kablówki i w drugiej kolejności kodeki, a nie
    sprzęt, no chyba że o analogu nawijasz.

  • 6. Data: 2010-05-12 08:39:22
    Od: "Ramzes" <j...@g...pl>

    wiadomości news:hsdo12$osa$1@news.onet.pl...
> [...]
    >
    > Przy Radeonie HD za kiepską jakość obrazu może odpowiadać raczej kiepski
    > materiał który dostajesz z kablówki i w drugiej kolejności kodeki, a nie

    KARTE TELEWIZYJNĄ
    Sygnał analogowy, obraz z TV jest idealny

  • 7. Data: 2010-05-12 08:52:44
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > KARTE TELEWIZYJNĄ
    > Sygnał analogowy,

    Czyli szukasz analogowego tunera telewizyjnego na usb.

    Niestety, chyba Cię zmartwię, ale raczej nie spodziewaj się cudów.
    Sygnał analogowy poddany kilku konwersjom, tak żeby uzyskać na wyjściu obraz
    HD, musi być słaby z założenia.
    Do tego jakość tunerów analogowych faktycznie za dobra nie jest, tunery w
    telewizorach są o niebo lepsze.
    Pewnie znalazłbyś taki do kompa, który gwarantowałby odpowiednią jakość, ale
    obawiam się że za cenę tegoż kompa albo telewizora.

    >obraz z TV jest idealny

    To po co chcesz wkładać komputer między gniazdko, a tv?

  • 8. Data: 2010-05-12 10:51:49
    Od: "Ramzes" <j...@g...pl>

    wiadomości news:hsdq8s$vji$1@news.onet.pl...

> [...]
    > Pewnie znalazłbyś taki do kompa, który gwarantowałby odpowiednią jakość,
    > ale obawiam się że za cenę tegoż kompa albo telewizora.

    Pare lat temu miałem starą aver media na pci i obraz był IDEALNY więc mi nie
    gadaj ze wydam majątek. Tylko teraz szukam na USB

  • 9. Data: 2010-05-12 11:02:11
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Pare lat temu miałem starą aver media na pci i obraz był IDEALNY

    Na tym samym tv oglądałeś?
    Obstawiam że nie.
    Badziewny sygnał oglądany na crt, który go totalnie porozmywa, musi wyglądać
    dużo lepiej niż na panelu hd, nie ma bata.

  • 10. Data: 2010-05-12 11:40:22
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Pare lat temu miałem starą aver media na pci i obraz był IDEALNY więc mi
    > nie gadaj ze wydam majątek. Tylko teraz szukam na USB

    Pewnie idealny na CRT, nie LCD ustawionym w rodziałce HD.