  • 1. Data: 2010-05-12 12:36:56
    Temat: gbpvr - problem z dzwiekiem po hibernacji
    Od: a...@p...pl

    Czesc,

    testuje sobie gbpvr (soft na pc do nagrywania tv na dysk). I pare razy
    sie zdarzylo, ze po odhibernowaniu komputera z wlaczonym softem gbpvr
    nie bylo dzwieku (przy odtwarzaniu nagranego filmu jak i przy
    ogladaniu liveTV). Po wylaczaeniu gbpvr'a i zamykaniu maszyny
    (restart) dzwiek sie normalnie odtwarzal (dzwiek zamykania sie
    windows). Przypadlosc nie zawsze wystepuje.

    Co z tym fantem zrobic. Macie jakis pomysl? Po restarcie maszyny i
    uruchomieniu gbpvr dzwiek jest poprawny.

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2010-05-12 13:05:08
    Temat: Re: gbpvr - problem z dzwiekiem po hibernacji
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Uzytkownik <a...@p...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > (restart) dzwiek sie normalnie odtwarzal (dzwiek zamykania sie
    > windows). Przypadlosc nie zawsze wystepuje.

    Po hdmi?
    A ma to zwiazek czy tv jest wlaczony PRZED czy PO komputerze?
    Bo u mnie na jakiejs wersji sterowników mialo.

    > Co z tym fantem zrobic.

    Przyjrzec sie sterownikom do karty dzwiekowej.

  • 3. Data: 2010-05-12 14:03:02
    Od: a...@p...pl

    On Wed, 12 May 2010 15:05:08 +0200, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >Uzytkownik <a...@p...pl> napisal w wiadomosci

    >Po hdmi?

    z PC do TV po Euro (audio z karty dzwiekowej)

    >A ma to zwiazek czy tv jest wlaczony PRZED czy PO komputerze?
    >Bo u mnie na jakiejs wersji sterowników mialo.

    chyba nie dotyczy to tego przypadku, bo hdmi nie ma.

    >Przyjrzec sie sterownikom do karty dzwiekowej.

    karta na plycie glownej DELL Dimension - chip ADI - sciagniete
    ostatnie sterowniki z support.dell.com

    Jest jeszcze kart na pci soudblaster audigy 2 - wiec pozniej sprawdze
    i te karte.

    Ale karta chodzi... w windows.
    > Po wylaczaeniu gbpvr'a i zamykaniu maszyny

    sprawdze ew. odtwarzanie winampem w czasie "zwiechy" dzwieku a przed
    zamykaniem/restartem systemu.

    --
    ThinkXtra

  • 4. Data: 2010-05-12 14:06:42
    Od: a...@p...pl

    Cavalino,

    jestes w temacie, wiec zapytam. Mam pilot MCE (bez napisu MS) i do
    tego odbiornik IR na USB. Jak to najlepiej zrobic z tym pilotem i
    gbpvr. Czytalem o roznych problemach i najlepiej to piloty Hauppague
    chodza.

    Mozesz cos doradzic? A jak rozwiazac kwestie budzenia kompa na pilota?
    I ew. budzenia z hibernacji do nagrania.

    Czy gbpvr wspolpracuje z plytami glownymi co maja w Biosie WakeUP on
    Alarm?

    --
    ThinkXtra

  • 5. Data: 2010-05-12 14:42:55
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik <a...@p...pl> napisał w wiadomości news:

    > karta na plycie glownej DELL Dimension - chip ADI - sciagniete
    > ostatnie sterowniki z support.dell.com

    To jeszcze nic nie znaczy.
    Ja musiałem chyba z 5 wersji przerobić zanim znalazłem taką, żeby mieć
    dźwięk po późniejszym włączeniu tv niż kompa.

  • 6. Data: 2010-05-12 14:44:22
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Cavalino,
    >
    > jestes w temacie, wiec zapytam. Mam pilot MCE (bez napisu MS) i do
    > tego odbiornik IR na USB. Jak to najlepiej zrobic z tym pilotem i
    > gbpvr.

    MCE nie uzywalem, gbpvr równiez, wiec nie pomoge.

    > Mozesz cos doradzic? A jak rozwiazac kwestie budzenia kompa na pilota?

    A pilot jak jest z plyta polaczony?
    U mnie odbiornik pilota jest to normalne urzadzenie usb, wiec wystarczylo
    ustawic w bios budzenie z usb.