  • 1. Data: 2010-05-10 16:58:12
    Temat: Drżąca górna krawędź obrazu
    Od: rycerz <l...@g...com>

    Witam wszystkich. Mam dekoder Strong 6880. Od początku użytkowania
    (czyli jakieś 2 tygodnie) jest tak, że na niektórych kanałach drży
    górna krawędź obrazu. Między innymi na TVN24. Jak rozszerzę obraz na
    cały ekran za pomocą menu telewizora, ta drżąca krawędź pokrywa się z
    krawędzią kineskopu i niestety wygląda jeszcze gorzej. Czy to wina
    dekodera? Czy ktoś mający ten dekoder mógłby u siebie sprawdzić? Na
    części kanałów ten problem nie występuje.

  • 2. Data: 2010-05-10 20:32:07
    Temat: Re: Drżąca górna krawędź obrazu
    Od: "wk" <j...@...bazin>

    Użytkownik "rycerz" <l...@g...com> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...
    > Witam wszystkich. Mam dekoder Strong 6880. Od początku użytkowania
    > (czyli jakieś 2 tygodnie) jest tak, że na niektórych kanałach drży
    > górna krawędź obrazu.

    To wina dekodera.
    Zauwaz ze drzy bardziej, kiedy w tym miejscu jest jednolite tło (zwlaszcza w
    kolorze zoltym).
    Tak naprawde to na telewizorze CRT caly obraz miga - zwlaszcza OSD.
    Obraz jest niby dobry ale caly czas strasznie widac przeplot (interlace).
    Nie wiem czy to wada konkretego, czy wszystkich egzemplarzy.
    Mialem go przez chwile i odetchnalem z ulga kiedy go w koncu wymienilem na
    HD.

    Jesli mozesz to go oddaj/wymien/sprzedaj.

    pozdrawiam, wk