  • 1. Data: 2010-05-10 10:07:30
    Temat: obowiązek ujawniania dowodów
    Od: "pb" <p...@b...com.pl>

    Chodzi mi po głowie, że widziałem kiedyś artykuł zobowiązujący do ujawnienia
    dowodu "od razu". W sensie, że strona nie powinna trzymac dowodu na koniec
    postępowania tylko powinna go przedstawić w miarę bezzwłocznie. Ale nie moge
    tego znaleźć :(
    Jest takie coś czy mi się "śniło".

    pozdrawiam

    pb

  • 2. Data: 2010-05-10 11:26:55
    Temat: Re: obowiązek ujawniania dowodów
    Od: "pb" <p...@b...com.pl>

    Użytkownik "pb" <p...@b...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dowodu na koniec postępowania tylko powinna go przedstawić w miarę
    > bezzwłocznie. Ale nie moge tego znaleźć :(

    serdecznie przepraszam - pomyliło mi sie .......

    pb

  • 3. Data: 2010-05-10 11:55:29
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    ...lub czasopisma?

    MJ

  • 4. Data: 2010-05-17 07:22:39
    Od: Gienek <g...@s...pl>

    Jeśli jesteś podejrzanym w postępowaniu karnym to śniło ci się ;)