  • 11. Data: 2015-09-16 21:34:03
    Temat: Re: Kalkulator OC Allianz
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > Co wy macie za samochody ?
    >
    > Na moich dziala ..

    Focus I benzyna 1,6 kombi, rocznik 1999. Nie jest to jakiś unikat.
    Kalkulator twierdzi, że ma silnik diesla 1.8.

    Piotr

  • 12. Data: 2015-09-16 21:42:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Uncle Pete" napisał w wiadomości grup

    >Focus I benzyna 1,6 kombi, rocznik 1999. Nie jest to jakiś unikat.
    >Kalkulator twierdzi, że ma silnik diesla 1.8.

    Benzyna, diesel - wazne ze skladke policzy :-)
    Choc byc moze niewlasciwa :-)

    Ale ... powod jakis tego jest, tak z ciekawosci to bym sprawdzil co
    zwraca UFG na temat tego auta.
    VIN sie zgadza ?

    J.

  • 13. Data: 2015-09-16 21:52:24
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

> [...]
    > Choc byc moze niewlasciwa :-)
    >
    > Ale ... powod jakis tego jest, tak z ciekawosci to bym sprawdzil co

    Przed chwilą sprawdziłem - zgadza się.