  • 11. Data: 2009-01-18 15:59:24
    Temat: Re: Kacik swira ;-) Ktos z Krakowa majacy A350 ma ochote...
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > Która rejestruje obraz na matówce.

    Moim zdaniem raczej "z matowki" jesli juz :)

    I co, w czym problem?

  • 12. Data: 2009-01-18 16:05:50
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > No to podpisane ssm :)

    > Nie wiem jak się tamron spisuje tu, ale z manualem to porówanie
    > gruszek do jabłek.

    Znaczy ze sie poddajesz walkowerem? ;)

    > Zresztą optycznie świetny jest tamron 70-200/2.8,
    > no i nie tak znów drogi, ale różni się bardzo tłem no i mechaniką przede
    > wszystkim.

    Do analoga mialem SP 70-210/3.5 i bylem bardzo zadowolony.
    Chocby z ciekawosci sprawdze jak sie spisze z A100.
    AF mi zbedny wiec jesli efekty beda dobre to sobie takiego
    kupie jako dluzszego zooma.

  • 13. Data: 2009-01-18 16:14:43
    Od: "Zbig T." <z...@z...net>

    Paweł W. pisze:
    > Ale to sensu nie ma. Z lupką na pewno wyjdą ci jakieś różnice, tylko z
    > jakiej odległości ogląda się takie wydruki??? Mój monitor ma jakieś
    > 70ppi. Jakby miał 100-150ppi to widział idealny obraz, bo patrzę na
    > niego z odległości co najmniej pół metra, a ma rozmiar zbliżony do A4.

    Ale poważnie porównujesz oglądanie zdjęcia na monitorze z porządnym
    wydrukiem? :-) Szkoda, bo pozbawiasz się sporej dawki "funu" ;-) Spróbuj
    kiedyś :-)

    Zbig T.

    (Trzy dolary w temacie sprawią, że email dojdzie)

  • 14. Data: 2009-01-18 16:18:42
    Od: armar <a...@p...fm>

    Jakub Jewuła pisze:
    > ....poswirowac? :)

    Organizujesz plenerek?

    To ja się chętnie wybiorę z moją kadyszką,
    szczególnie jeśli termos będzie lekko oprocentowany. ;)

    --
    Pozdrawia Marek

  • 15. Data: 2009-01-18 16:43:23
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Jakub Jewuła pisze:
    > Znaczy ze sie poddajesz walkowerem? ;)

    Mam 180/3.5 - to chyba bardziej godny przeciwnik :)

    :)

    --

    )\._.,--....,'``. fL Dominik Chmaj
    .b--. /; _.. \ _\ (`._ ,. gg:919564 skype:ninik_

  • 16. Data: 2009-01-18 16:45:46
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > Mam 180/3.5 - to chyba bardziej godny przeciwnik :)

    Ja bede mial 200/3.5 - skopie Ci dupsko :)

  • 17. Data: 2009-01-18 16:46:59
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > Organizujesz plenerek?
    >
    > To ja się chętnie wybiorę z moją kadyszką,
    > szczególnie jeśli termos będzie lekko oprocentowany. ;)

    To drugie to raczej nie ;) A pierwsze to zobaczymy jaka
    bedzie pogoda i co wogole bedzie sie dzialo za tydzien...

  • 18. Data: 2009-01-18 16:48:59
    Od: "Thomas" <a...@b...pl>

    Użytkownik "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> napisał w wiadomości

    > Ja bede mial 200/3.5 - skopie Ci dupsko :)

    Moge dolaczyc z Olkiem 520 z manualna stalka OMZ 135/2.8 :)

    Thomas

  • 19. Data: 2009-01-18 17:22:31
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > Moge dolaczyc z Olkiem 520 z manualna stalka OMZ 135/2.8 :)

    Przytulimy Cie ;)

  • 20. Data: 2009-01-19 10:04:51
    Od: j...@g...pl

    On 18 Sty, 15:50, "Jakub Jewu?a" <b...@s...com.pl> wrote:
> [...]
    >
    > Chcialbym sprawdzic czy taki sam kadr zrobiony A100 i A350
    > z tym samym, dobrym szklem bedzie sie roznil na papierze.
    > I jesli, to w ktora strone ;)
    >
    > Gdyby ktos majacy A350 mial ochote na wspolny "mikroplenerek"
    > to moze za tydzien w sobote badz niedziele spotkamy sie na chwile?
    >
    > Jako szklo podstawowe mialbym Tamrona 17-50/2.8,
    > jako dyscypline dodatkowa Tamrona SP 200/3.5.
    > Moze jeszcze zalatwie Tamrona SP 70-210/3.5.
    >
    > Sluze autem, statywem i termosem z herbata :)

    > --
    > We believe in god, but unlike americans we do not trust her.

    Chłopie, w czasie gdy dewagujesz o wyższości świąt BN nad świętami WN
    korpus A350 zdążył podrożeć o 10-20%. Czyli mogłeś go sobie spokojnie
    kupić, potestować i nawet odsprzedać z zarobkiem ....

    Ale zapewne pewna ogólnie znana cecha krakuska przesłoniła oczka i
    zdroworozsądkowe myślonko .....

    Tym bardziej, ze nie jesteś na głodowej posadce tylko kręcisz wielki,
    przesycony fachowością businesssss ....