  • 1. Data: 2012-08-30 18:51:51
    Temat: Kabel do NOKII wg laika
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    Gdy wezmę kabel CA-90, z jednej strony dołączam do niego NOKIĘ powiedzmy
    2720, z drugiej komputer z Windows XP. Czy pojawi mi się nowy dysk z
    zawartością folderów (przynajmniej niektórych) telefonu? Czy potrzebne
    są jeszcze jakieś działania lub odpalenie jakiegoś programu lub instalacja
    sterownika?
    Tego kabla jeszcze nie mam więc pytam...

    Arek

  • 2. Data: 2012-08-31 08:18:35
    Temat: Re: Kabel do NOKII wg laika
    Od: "...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Dnia Thu, 30 Aug 2012 18:51:51 +0200, Arek napisał(a):

    > Czy potrzebne
    > są jeszcze jakieś działania lub odpalenie jakiegoś programu lub instalacja
    > sterownika?

    Sterowniki zawsze są potrzebne, niezaleznie od jakości kabla.
    --
    ...:::WISKOLER:::...

    Kot składa się z futra, kota właściwego i podzespołu mruczącego.

  • 3. Data: 2012-08-31 09:13:22
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 30.08.2012 Arek <a...@p...onet.pl.usun_cde> napisał/a:
> [...]
    > zawartością folderów (przynajmniej niektórych) telefonu? Czy potrzebne
    > są jeszcze jakieś działania lub odpalenie jakiegoś programu lub instalacja

    Zależy, jak masz ustawione w telefonie połączenie USB (zwykle wybór
    między PC-Suite a Mass storage). Druga opcja spowoduje, że przy
    podłączeniu do PC karta pamięci telefonu będzie widziana przez
    system jak pendrive, w XP będzie to wyglądać jak opisałeś.

    --
    Dominik & kąpany (via slrn)
    Na priv pisz na adres: dominik kropka alaszewski na gmailu.

  • 4. Data: 2012-08-31 09:14:42
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 31.08.2012 ...:::WISKOLER:::... <j...@b...rh> napisał/a:
    > Sterowniki zawsze są potrzebne, niezaleznie od jakości kabla.

    W ogólności oczywiście masz rację, ale czasem wystarczą
    (jak w przypadku np. trybu USB Mass Storage) sterowniki zawarte w systemie.