    From: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Juz wiem czemu sie niektorym iPhone nie podoba...
    Date: Thu, 05 Apr 2012 22:22:48 +0200

    W dniu 05.04.2012 20:54, Skrypëk pisze:

    > "taki motłoch, który niema pojęcia o historii techniki"

    SPJ:
    DEBIL: osoba ograniczona umysłowo, głupek
    MOTŁOCH: (pogardliwie) tłum ludzi

    Debilem, o ile pamiętam nikogo nie nazwałem, a Ty mi to zarzucasz.
    (oszczerstwo (trudny wyraz) potwarz, (również trudny))
    Motłochem - owszem. Bezosobowo, pewną grupę ludzi, która właśnie z
    pogardą wyraża się o reszcie świata, która zamiast argumentów posługuje
    się wyzwiskami, dla której ograniczenia sprzętu nie są wadą, ale zaletą.
    Pokonanie ograniczeń też jest zaletą, natomiast przeczenie samym sobie
    zdaniem "motłochu" wadą i brakiem logiki nie jest.
    Większości z nich nie znam z imienia i nazwiska, a sądy swoje opieram
    jedynie na ich wypowiedziach. Pozwolę sobie zacytować:

    - przychodzi taka mendoza jak ty i zaczyna pierdolić,
    Po chuj to robisz?
    Zachowujesz się jak ostatni ćwok,

    koniec cytatu.

    inne cytaty poczytaj pod listami Waldka, on ma jakąś większą bazę
    wypowiedzi Pana Strzybyszewskiego.

    ToMasz