  • 21. Data: 2012-05-09 11:00:18
    Temat: Re: Jestem zieloniutki a chce moto
    Od: marider <2...@g...pl>

    W dniu 2012-05-08 08:07, j...@p...onet.pl pisze:
    > powiedzmy ze jak na 1 moto to ujdzie
    > chetnuie bym zobaczyl twoj gust

    Z jajem (GSXF) po pierwszej glebie bedziesz szukal owiewek. Poza tym kto
    by chcial koza jezdzic... ;D

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 22. Data: 2012-05-09 11:00:49
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-05-09 10:46, j...@p...onet.pl pisze:
    > normalnie szczena mi opadla, dawno nie korzystalem w grup dyskusyjnych
    > lecz widzę że to wszystko to bardzie zaczął przypominać kabaret gdzie
    > użytkownik maniek i paru innych powini być kierownikiem działu gier i
    > zabaw. Nie pisze tu o wszystkich, były też normalne odpowiedzi za
    > które dziękuję, nie wspomniałem że jeżdziłem pozniej motocyklami 150 i
    > 250 cm oraz że dziś odbieram legitymację instruktora nauki jazdy kat
    > A. Posdumowujac: jakbym uczył tak jak większość odpisało na moje
    > pytanie, pewnie dawno się byśmy pozabijali.

    Uczysz jeździć motocyklem samemu nigdy nie dosiadając niczego większego
    od 250? No, no...

    W sumie to mój instruktor miał podobnie: na jeździe w dwa motocykle
    dosiadł swojego CB500 i się wywalił na trasie. Musiałem go zbierać.

  • 23. Data: 2012-05-09 11:01:44
    Od: marider <2...@g...pl>

    W dniu 2012-05-09 09:45, Grzybol pisze:

    > I co w tym kurwa takiego żebyś tu rżał jak koń?

    Bo sam pewnie kupil litra zaraz po tym jak z Reksia zeskoczyl ;)

    MSPANC
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 24. Data: 2012-05-09 11:07:15
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 05/09/2012 11:00 AM, Marcin N wrote:

    > W sumie to mój instruktor miał podobnie: na jeździe w dwa motocykle
    > dosiadł swojego CB500 i się wywalił na trasie. Musiałem go zbierać.

    Cza było sprezentować mu Twist of the Wrist DVD edyszyn.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 25. Data: 2012-05-09 11:28:45
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

> [...]
    > które dziękuję, nie wspomniałem że jeżdziłem pozniej motocyklami 150 i
    > 250 cm oraz że dziś odbieram legitymację instruktora nauki jazdy kat

    Ale "jesteś zieloniutki i chcesz moto"? LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

    --
    $heikh el $hah
    I am the Energizer Bunny!

  • 26. Data: 2012-05-09 12:36:38
    Od: benywariat <m...@o...pl>

    On 9 Maj, 11:01, marider <2...@g...pl> wrote:

    > Bo sam pewnie kupil litra zaraz po tym jak z Reksia zeskoczyl ;)

> [...]

    nie kupilem litra bo mierze sily na zamiary a smieszne dla mnie ze
    ktos kto jezdzil do tej pory tylko komarem tudziez 250 chce odrazu
    gixxera no ale wolna wola

  • 27. Data: 2012-05-09 13:58:17
    Od: j...@p...onet.pl

    po pewnych konsultacjach doszliśmy do wniosku, że bedzie szukany Bandit

  • 28. Data: 2012-05-09 19:48:37
    Od: benywariat <m...@o...pl>

    On 9 Maj, 13:58, j...@p...onet.pl wrote:
    > po pewnych konsultacjach doszliśmy do wniosku, że bedzie szukany Bandit

    bandit na pierwsze moto w sam raz sam mam 600 i polecam tyle że w tej
    kasie kupisz co najwyżej pierwszą generacje w dobrym stanie nowsze
    będą cokolwiek zajechane chociaz moze sie trafić perelka z drugiej
    generacji ale to naprawde trzeba dużo szukać jak byś potrzebował
    pomocy w kupnie czy serwisie pisz chętnie pomogę

    --

    pozdr Beny

  • 29. Data: 2012-05-09 23:17:20
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    W dniu 09.05.2012 23:19, Jacot pisze:

    > Jak Ty uczysz tak jak piszesz, to niech nas wszyscy swieci maja w
    > opiece.

    daj luz, pewnie uczy wuefu

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

    scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Przedszkolaków

  • 30. Data: 2012-05-09 23:19:52
    Od: Jacot <jacot@bez_riders.pl>

    j...@p...onet.pl wrote:

> [...]
    >pytanie, pewnie dawno się byśmy pozabijali.

    Jak Ty uczysz tak jak piszesz, to niech nas wszyscy swieci maja w
    Pozdrowionka
    Jacot M10
    http://www.junak.riders.pl
    http://stokrotka.grejt.pl