  • 11. Data: 2012-05-08 09:55:05
    Temat: Re: Jestem zieloniutki a chce moto
    Od: "cpt. Nemo" <c...@a...pl>

    news:a83c1b5d-9bef-43d8-a668-a832338ad108@a5g2000vbc
    .googlegroups.com...

    > poza tym bardziej interesuje mnie lans niz prędkosc

    No to tylko czoperek :

    Yamaha Virago 535
    Honda Shadow 500
    Suzuki LS650 Savage
    Suzuki Intruder VS600
    Kawasaki EN500

    i takie tam podobne rozniste :)

  • 12. Data: 2012-05-08 09:57:11
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 05/08/2012 09:55 AM, cpt. Nemo wrote:

    > No to tylko czoperek :
    >
    > Yamaha Virago 535
    > Honda Shadow 500
    > Suzuki LS650 Savage
    > Suzuki Intruder VS600
    > Kawasaki EN500
    >
    > i takie tam podobne rozniste :)

    Żeby znajomi się z niego śmiali a sam chłopak zraził do motocykli?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 13. Data: 2012-05-08 11:06:32
    Od: "Szymon Machel" <s...@i...pl>

    >... a chcę moto
    > do 6 tys o pojemności do 600, jestem z podkarpacia wiec daleko nie
    > chcę szukać, ogólnie mi się Suzuki podabają bo mają taką linię fajną
    > według mojego gostu.
    > Coś by szanowni koledzy mogli podpowiedziec

    Kolega chyba będzie Gixera sprzedawał. Suzuki, 600, wszystko pasuje :)

    Szymon

  • 14. Data: 2012-05-08 12:08:23
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-05-08 11:06, Szymon Machel pisze:

    > Kolega chyba będzie Gixera sprzedawał. Suzuki, 600, wszystko pasuje :)

    A piłę łańcuchową do niego dodaje, co by chłopak mógł sobie drzewa w
    okolicy okolicznych szos powycinać? :>

    --
    $heikh el $hah
    I am the Energizer Bunny!

  • 15. Data: 2012-05-08 12:57:22
    Od: "m...@o...pl" <m...@o...pl>

    On 7 Maj, 23:41, j...@p...onet.pl wrote:
> [...]
    > według mojego gostu.
    > Coś by szanowni koledzy mogli podpowiedziec

    moze bandit 600 z pierwszej generacji w tej kasie powinno byc juz cos

  • 16. Data: 2012-05-08 13:35:35
    Od: j...@p...onet.pl

    On 8 Maj, 11:06, "Szymon Machel" <s...@i...pl> wrote:

    > Kolega chyba będzie Gixera sprzedawał. Suzuki, 600, wszystko pasuje :)
    >
    > Szymon

    Mozesz dac znac jesli to bedzie pewne z Gixerem

  • 17. Data: 2012-05-08 19:26:07
    Od: "m...@o...pl" <m...@o...pl>

    On 8 Maj, 13:35, j...@p...onet.pl wrote:

    > Mozesz dac znac jesli to bedzie pewne z Gixerem

    hahahah gixxer na pierwsze moto zaraz po komarze nie no gratuluje

  • 18. Data: 2012-05-09 09:44:07
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Uzytkownik <j...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...
    > nie koniecznie musi byc czerwony, wiem ze one sa szybsze:)
    > co sadzicie o tym
    > http://otomoto.pl/suzuki-gsx-f-katana-gsxf-600-2000r
    -zarej-oryginal-M31584
    > 47.html

    Jest git. Bierz go. I nikogo sie nie pytaj.

    --
    Grzybol

  • 19. Data: 2012-05-09 09:45:29
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...
    > hahahah gixxer na pierwsze moto zaraz po komarze nie no gratuluje

    I co w tym kurwa takiego żebyś tu rżał jak koń?

    --
    Grzybol

  • 20. Data: 2012-05-09 10:46:52
    Od: j...@p...onet.pl

    normalnie szczena mi opadla, dawno nie korzystalem w grup dyskusyjnych
    lecz widzę że to wszystko to bardzie zaczął przypominać kabaret gdzie
    użytkownik maniek i paru innych powini być kierownikiem działu gier i
    zabaw. Nie pisze tu o wszystkich, były też normalne odpowiedzi za
    które dziękuję, nie wspomniałem że jeżdziłem pozniej motocyklami 150 i
    250 cm oraz że dziś odbieram legitymację instruktora nauki jazdy kat
    A. Posdumowujac: jakbym uczył tak jak większość odpisało na moje
    pytanie, pewnie dawno się byśmy pozabijali.