  • 1. Data: 2012-05-07 23:41:14
    Temat: Jestem zieloniutki a chce moto
    Od: j...@p...onet.pl

    Nie znam się, pojęcia nie mam na co patrzec, co sprawdzać, a chcę moto
    do 6 tys o pojemności do 600, jestem z podkarpacia wiec daleko nie
    chcę szukać, ogólnie mi się Suzuki podabają bo mają taką linię fajną
    według mojego gostu.
    Coś by szanowni koledzy mogli podpowiedziec

  • 2. Data: 2012-05-07 23:44:50
    Temat: Re: Jestem zieloniutki a chce moto
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-05-07 23:41, j...@p...onet.pl pisze:
> [...]
    > według mojego gostu.
    > Coś by szanowni koledzy mogli podpowiedziec

    Jak zieloniutki, to tylko Kawasaki ZZR 1400 (poniżej litra ponoć nie
    jeżdżą, a po co po sezonie zmieniać moto na szypsze?). :)

    --
    $heikh el $hah
    I am the Energizer Bunny!

  • 3. Data: 2012-05-07 23:51:18
    Od: j...@p...onet.pl

    hahaha

    no bez jaj, pomiedzy 500 a 600 pojemnosci bo ostatnio jezdzilem ogarem
    z czeskim silnikiem, moto ma byc dostojne i wygladac jak moto a nie
    komarek, poza tym bardziej interesuje mnie lans niz prędkosc

  • 4. Data: 2012-05-08 00:23:36
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-05-07 23:51, j...@p...onet.pl pisze:
> [...]
    > z czeskim silnikiem, moto ma byc dostojne i wygladac jak moto a nie
    > komarek, poza tym bardziej interesuje mnie lans niz prędkosc

    Za 6 tys. zł to nie będzie ani lansu, ani prędkości przy tej pojemności.
    Popatrz na 125 ccm. Honda, Yamaha. Serio.

    --
    $heikh el $hah
    I am the Energizer Bunny!

  • 5. Data: 2012-05-08 00:30:50
    Od: Adampio <a...@o...pl>

    W dniu 2012-05-07 23:44, $heikh el $hah pisze:
    > Jak zieloniutki, to tylko Kawasaki ZZR 1400

    I koniecznie czerwony, bo czerwone som najszypsze!

  • 6. Data: 2012-05-08 07:46:16
    Od: j...@p...onet.pl

    nie koniecznie musi byc czerwony, wiem ze one sa szybsze:)
    co sadzicie o tym
    http://otomoto.pl/suzuki-gsx-f-katana-gsxf-600-2000r
    -zarej-oryginal-M3158447.html

  • 7. Data: 2012-05-08 08:01:01
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-05-08 07:46, j...@p...onet.pl pisze:
    > nie koniecznie musi byc czerwony, wiem ze one sa szybsze:)
    > co sadzicie o tym
    > http://otomoto.pl/suzuki-gsx-f-katana-gsxf-600-2000r
    -zarej-oryginal-M3158447.html

    Serio taki motocykl Ci się podoba? Ta lampa...

  • 8. Data: 2012-05-08 08:05:54
    Od: ursyn <u...@g...com>

    W dniu wtorek, 8 maja 2012 07:46:16 UTC+2 użytkownik j...@p...onet.pl napisał:
    > nie koniecznie musi byc czerwony, wiem ze one sa szybsze:)
    > co sadzicie o tym
    > http://otomoto.pl/suzuki-gsx-f-katana-gsxf-600-2000r
    -zarej-oryginal-M3158447.html

    Ile kasy przeznaczasz na ciuchy?

    CB500, GS500, XJ600. Z zerowym doświadczeniem nie brałbym sporta, nawet 600.

  • 9. Data: 2012-05-08 08:07:09
    Od: j...@p...onet.pl

    powiedzmy ze jak na 1 moto to ujdzie
    chetnuie bym zobaczyl twoj gust

  • 10. Data: 2012-05-08 08:10:30
    Od: j...@p...onet.pl

    ciuchy mam wiec tu niema zadnego wydatku