  • 1. Data: 2012-05-08 07:56:23
    Temat: szuka sie goldasa
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    Wersja max obudowana, raczej staroc jakis, kolo 10kpln.

    nie, nie dla mnie!

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 2. Data: 2012-05-11 20:49:57
    Temat: [OT] Re: szuka sie goldasa
    Od: "marvin" <m...@w...pl>

    O goldasie na sprzedaz nie wiem, ale przy okazji tego watku przypomnialo mi
    sie spotkanie z majowkowego wyjazdu. Dwoch kolego sobie lecialo gdzies do
    chorwacji. Osobliwe zestawienie: Hayabusa i Gold Wing :) Przy czym ten z
    hayabusy wcale nie zeznawal by sie cokolwiek nudzil jadac za goldasem.

    Pozdro
    marvin
    tdm900

  • 3. Data: 2012-05-11 21:12:00
    Temat: Re: [OT] Re: szuka sie goldasa
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-05-11 20:49, marvin pisze:

    > gdzies do chorwacji. Osobliwe zestawienie: Hayabusa i Gold Wing :) Przy
    > czym ten z hayabusy wcale nie zeznawal by sie cokolwiek nudzil jadac za
    > goldasem.

    Kiedys na autostradzie jechalem za goldasem, odpuscilem przy 160 bo
    powyzej przestawalo mi byc wygodnie.

    oizdr
    bewrin
    --
    RD07 - http://otomoto.pl/honda-xrv-africatwin-M3128032.html
    DRZ 400e - http://otomoto.pl/show?id=M3176601

  • 4. Data: 2012-05-12 08:33:21
    Temat: Re: szuka sie goldasa
    Od: Monster <m...@o...pl>

    On 11 Maj, 21:12, Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> wrote:

    > Kiedys na autostradzie jechalem za goldasem, odpuscilem przy 160 bo
    > powyzej przestawalo mi byc wygodnie.

    Nie tylko na autostradzie,kolega w takim starym ładnie masakrował
    wydechy po zakrętach.

    Tomek
    BMW R1100S
    Dniepr z wozem

  • 5. Data: 2012-05-12 11:33:30
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 05/11/2012 09:12 PM, Roman Niewiarowski wrote:

    > Kiedys na autostradzie jechalem za goldasem, odpuscilem przy 160 bo
    > powyzej przestawalo mi byc wygodnie.

    A kierownik goldasa pewnie jadł w tym czasie obiad popijając piwkiem albo
    wyjmował deser z lodówki?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 6. Data: 2012-05-13 13:34:03
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-05-12 11:33, AZ pisze:

    > A kierownik goldasa pewnie jadł w tym czasie obiad popijając piwkiem albo
    > wyjmował deser z lodówki?

    sluchal se muzyki, generalnie wygladal na bardzo odprezonego.
    A jak zobaczylem zastepy goldasowcow z przyczepkami z tylu to mi sie
    zamazylo zeby sobie kiedys kupic taki wynalazek do wyjazdow wakacyjnych.
    Moglbym se lodke ciagnac ! :-)

    pozdr
    newrom