  • 1. Data: 2012-05-05 22:04:52
    Temat: Predkosc, a zmiana biegow. Suzuki Bandit 600S
    Od: "Gonzo" <l...@W...gazeta.pl>

    Czesc,

    przesiadlem sie z maxi skutera na Bandita, teraz ciezko przyzwyczaic sie do
    biegow. Jakie sa optymalne predkosci do zmiany biegow, tak zeby nie katowac
    silnika?
    Pytanie dodatkowe: czy jest mozliwosc zmiany samej tarczki predkosciomierza?
    Niestety mam angielska, a wolalbym w pelni polska, duza :)

    Pozdrawiam!

  • 2. Data: 2012-05-05 23:45:52
    Temat: Re: Predkosc, a zmiana biegow. Suzuki Bandit 600S
    Od: "marcin" <m...@W...pl>

    Użytkownik "Gonzo" <l...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Jakie sa optymalne predkosci do zmiany biegow

    No tak powyżej 180 to bym już nie zmieniał, ale poniżej to jak najbardziej.
    --
    pzdr,
    marcin

  • 3. Data: 2012-05-06 09:33:32
    Od: "m...@o...pl" <m...@o...pl>

    On 5 Maj, 22:04, "Gonzo" <l...@W...gazeta.pl> wrote:
> [...]
    > Pytanie dodatkowe: czy jest mozliwosc zmiany samej tarczki predkosciomierza?
    > Niestety mam angielska, a wolalbym w pelni polska, duza :)

    Siema Gonzo

    Zapraszam na strone polishbanditcrew zarejestruj sie i tam ci
    wszystko chlopaki wyjasnia dodatkowo bedziesz mogl posciagac
    serwisowki i instrukcje obslugi do twojego Bandziora

  • 4. Data: 2012-05-06 10:56:56
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "Gonzo" napisał w wiadomości grup
    > Jakie sa optymalne predkosci do zmiany biegow, tak zeby nie katowac
    > silnika?

    Poszukaj w archiwum - na 100% o tym juz bylo.

    > Pytanie dodatkowe: czy jest mozliwosc zmiany samej tarczki
    > predkosciomierza?

    Tak. Odkrecasz tarcze i obracasz - tak zeby sprawdzic gdzie wskazowka sie
    znajduje w bez napiecia sprezyny. Potem sciagasz wskazowke, np. widelcem
    podwazasz. Zakladasz nowa tarcze, wciskasz wskazowke w tej samej swobodnej
    pozycji, ustawiasz tarcze i przykrecasz.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 5. Data: 2012-05-06 17:34:28
    Od: "T.F." <t...@U...wp.pl>

    "Gonzo" ...

    6

    --
    T.F.

  • 6. Data: 2012-05-06 19:12:35
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "Ivam" <f...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > podwazasz. Zakladasz nowa tarcze, wciskasz wskazowke w tej samej swobodnej
    > pozycji, ustawiasz tarcze i przykrecasz.

    Mój licznik też jest w milach, samo zdjęcie wskazówki i wymiana tarczy są
    raczej do zrobienia, ale jak poradzić sobie z pierścieniem dookoła licznika,
    tym trzymającym szkiełko? Wygląda na zaciśniety przy użyciu jakiegoś
    narzedzia - jak go zdjąć bez uszkodzenia ? Jest jakiś patent na odwracalne
    odgięcie go a potem założenie w taki sposób, żeby było *prawie* jak
    fabryczne? Pierścień jest z blachy, chromowany Może ślusarz sobie z tym
    poradzi?

    --
    Yogi(n)

  • 7. Data: 2012-05-06 21:28:41
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "Yogi(n)" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > ale jak poradzić sobie z pierścieniem dookoła licznika, tym trzymającym
    > szkiełko?

    Aaaa, to juz inny problem;)

    Jak masz do 2000 to bedzie ciezko, bo AFAIK trzeba bedzie odgiac ten
    pierscien, a zagiac go ladnie to juz konkretnie do przekichane. Chociaz
    delikatnie srubokretem podwazac i moze sie uda bez zarysowania (na
    zagranicznych forach ludzie tak kombinowali).

    Tak Twoj licznik wyglada?
    http://images.cmsnl.com/img/partslists/speedometer-g
    sf600-s-bandit-1996-1999-usa_bigsuusa93599_4027.gif

    W pozniejszych modelach juz jest lepiej - od spodu da sie to rozkrecic.
    Tak wyglada:
    http://images.cmsnl.com/img/partslists/speedometer-g
    sf600-s-bandit-2000-2003-usa_bigsuusa93666_df74.gif

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 8. Data: 2012-05-06 22:53:37
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    Gonzo pisze:
> [...]
    > biegow. Jakie sa optymalne predkosci do zmiany biegow, tak zeby nie katowac

    Jeśli masz obrotomierz, to "naucz" (osłuchaj) się brzmienia silnika przy
    obrotach bliskich czerwonemu polu. A później dobieraj biegi na słuch.
    Jak się rozpędzasz to zmieniasz bieg w zależności od potrzeby na
    przyśpieszenie. Dopóki nie przeginasz z czerwonym polem, będzie ok. Przy
    zwalnianiu, jesli łancuch zacznie szarpać będziesz wiedzieć że spóźniłeś
    się z redukcją.
    Dbaj też o spokojne rozgrzanie silnika zanim zaczniesz go wysilać.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 9. Data: 2012-05-06 23:11:12
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

> [...]
    > Tak wyglada:
    > http://images.cmsnl.com/img/partslists/speedometer-g
    sf600-s-bandit-2000-2003-usa_bigsuusa93666_df74.gif

    Nie nie, ja jako miłośnik armatury, mam shadowkę ;), ale podpiąłem się pod
    wątek, bo wkurza mnie licznik w milach i prawie niewidocznych kilometrach.
    Wiem, że można się przyzwyczaić, ale ja jakos nie potrafię, zwłaszcza, że
    zegar jest czarny a skala kilometrowa szarobura z lekkim odcieniem beżu i
    kilka razy mniejsza - w dzień praktycznie niewidoczna, w nocy zaś milowa
    daje po gałach tak mocno, że kilometrowej też praktycznie nie widać.
    Ooo, wygląda prawie identycznie jak ten (nie mam tylko kontrolki od
    podnóżka)
    http://img14.allegroimg.pl/photos/oryginal/22/73/65/
    12/2273651260

    Są na allegro goście dorabiający tarcze za parę dych, więc wymieniłbym, ale
    ten pierścień mnie zniechęca, bo będzie to wyglądało dupiaszczo, nawet jak
    da się jakoś sensowie złożyć. Może w zimie się skuszę ;-)

    Znalazłem taki filmik - jak widać, da się, ale jest to "rzeźba w kupie" ;-(

    http://www.youtube.com/watch?v=DlZrUUqn0Ik

    --
    Yogi(n)

  • 10. Data: 2012-05-07 10:05:23

    On 6 Maj, 19:12, "Yogi\(n\)" <y...@k...pl> wrote:
> [...]
    > odgięcie go a potem założenie w taki sposób, żeby było *prawie* jak
    > fabryczne? Pierścień jest z blachy, chromowany Może ślusarz sobie z tym

    w b6 do 2000 r jest to do zrobienia bez sladu po więcej info zapraszam
    na polishbanditcrew.pl zdaje sie ze urzytkownik calanthe cos takiego
    robil