  • 1. Data: 2012-05-05 10:37:37
    Temat: skuter Peugeot Jet Force
    Od: przemek739 <przemek739@_NOSPAM_wp.pl>

    Witam.Mam pytanie czy wie ktoś co oznacza czerwona dioda mrugająca ???W
    peugeot 2004 ???Otóż świeci mi się podczas odpalania i bez odpalania
    skutera a skuter nie odpala.Pilnie proszę o pomoc.Z góry dziękuje

  • 2. Data: 2012-05-05 10:38:42
    Temat: Re: skuter Peugeot Jet Force
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-05-05 10:37, przemek739 pisze:
    > Witam.Mam pytanie czy wie ktoś co oznacza czerwona dioda mrugająca ???W
    > peugeot 2004 ???Otóż świeci mi się podczas odpalania i bez odpalania
    > skutera a skuter nie odpala.Pilnie proszę o pomoc.Z góry dziękuje

    pewnie brak oleju w zbiorniczku dozownika.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 3. Data: 2012-05-05 10:41:37
    Od: przemek739 <przemek739@_NOSPAM_wp.pl>

    Kuczu napisal

    > pewnie brak oleju w zbiorniczku dozownika.

    Dodam że olej jest

  • 4. Data: 2012-05-05 14:36:48
    Od: "Mari@" <m...@w...op.pl>

> [...]
    > peugeot 2004 ???Otóż świeci mi się podczas odpalania i bez odpalania
    > skutera a skuter nie odpala.Pilnie proszę o pomoc.Z góry dziękuje
    *** No jak pilne to trzeba Ci pomóc, nie ma totamto.

    1. Ściągnij z internetu instrukcję (użyj googla, jest na chomiku),
    2. Na stronie 18 znajduje się instrukcja jak odczytać błędy z mrugania
    diody,
    3. Na stronie 16 znajduje się lista kodów.

    *** Nie ma się czym chwalić.....

    --
    +-- "Mari@" & "BrownSugar" - GSX 1100F --+
    + Slow Rider & Road Lamer MC President +

  • 5. Data: 2012-05-05 14:46:49
    Od: przemek739 <przemek739@_NOSPAM_wp.pl>

    Mari@ napisal
    > 1. Ściągnij z internetu instrukcję (użyj googla, jest na chomiku),
    > 2. Na stronie 18 znajduje się instrukcja jak odczytać błędy z mrugania
    > diody,
    > 3. Na stronie 16 znajduje się lista kodów.

    Są instrukcje tylko nie po polsku

  • 6. Data: 2012-05-05 14:48:06
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "przemek739" napisał w wiadomości grup
    y.scigacz.pl...
    > Są instrukcje tylko nie po polsku

    To ucz sie jezykow, bo serwisowek raczej po polsku nigdzie nie znajdziesz.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 7. Data: 2012-05-05 14:53:35
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Ivam" <f...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "przemek739" napisał w wiadomości grup
    y.scigacz.pl...
    > To ucz sie jezykow, bo serwisowek raczej po polsku nigdzie nie znajdziesz.

    Po co ma się uczyć? Niech te bydlęta, kóre sprzedają w Polsce skutery
    przetłumaczą jebane serwisówki na polski. A tak bajdełej, to niech te
    wszystkie inne skurwysyny się uczą polskiego, po chuj my Polacy-Naród
    Wybrany, mamy się uczyć jakichś popierdolonych języków obcych? Nie sądzisz?
    Kto do kurwy nędzy miał swojego papieża? :-)

    --
    Grzybol

  • 8. Data: 2012-05-05 14:57:13
    Od: "Mari@" <m...@w...op.pl>

    W dniu 2012-05-05 14:46, przemek739 pisze:
    > Mari@ napisal
    >

    > Są instrukcje tylko nie po polsku
    *** Nie chodzisz do szkoły? Masz 6 lat? Znajdź mi po rosyjsku to Ci
    przetłumaczę.

    PS. Żartowałem, jest pełno translatorów on-line. Poradzisz sobie.

  • 9. Data: 2012-05-05 14:59:32
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Mari@" <m...@w...op.pl> napisał w wiadomości

    > *** Znajdź mi po rosyjsku to Ci przetłumaczę.

    To przetłumacz to: Ty job twoju mać w try pizdy uszastyj, bladź suka
    jobana!!!

    --
    Grzybol

  • 10. Data: 2012-05-05 15:01:00
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-05-05 14:53, Grzybol pisze:

    > Po co ma się uczyć? Niech te bydlęta, kóre sprzedają w Polsce skutery
    > przetłumaczą jebane serwisówki na polski.

    Z tego co wiem to maja taki obowiazek i to robia. O jakosci sie nie
    wypowiadam bo widzialem ksero ktore daja do chinskich skuterow. Zenada.

    Tyle ze ten skuterek to pewnie z szarego importu.

> [...]
    > Wybrany, mamy się uczyć jakichś popierdolonych języków obcych? Nie
    > sądzisz? Kto do kurwy nędzy miał swojego papieża? :-)

    ONZ powinno uchwalic rezolucje w tym temacie.