  • Data: 2011-10-13 09:16:22
    Temat: Jestem taka niefotogeniczna!
    Od: Obserwator Toruński <o...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > W tych 10 punktach brakuje 9 i 10, i to najważniejszych.
    Niczego nie brakuje!
    To są te punkty których się spodziewam dodać :-)

    > Niektórzy są po prostu brzydcy
    Mówimy o fotogeniczności.
    "Nie ma ludzi niefotogenicznych,
    są tylko źle sfotografowani".

    > choćby ja daleko nie szukając.
    Zapraszam do Torunia :-) chociaż niekoniecznie.
    Na grupie jest sporo osób które mogą zrobić
    "prawdziwy portret" lepiej i szybciej ode mnie.

    Każdy człowiek, każdy przedmiot ma z punktu widzenia
    np. fotogeniczności swój sweet point. To może być poza,
    sposób ujęcia, obecność w pobliżu jakiegoś rekwizytu
    (lub jego całkowity brak!), który powoduje, że zrobienie
    zdjęcia jest już tylko zabiegiem technicznym.

    Po takiej wspólnej aktywności pozostaje fotografia
    którą się będzie wnukom pokazywać.
    Tylko takie zdjęcia trzeba starać się robić.

    A za każde z nich ostatecznie i tak
    odpowiedzialny jest Pan Fotograf.

    Pozdrawiam

    Obserwator Toruński
    www.obserwatortorunski.blogspot.com

    PS. Czy mówiłem coś o wykorzystaniu światła?