  • 1. Data: 2011-10-13 05:05:29
    Temat: Jestem taka niefotogeniczna!
    Od: Obserwator Toruński <o...@g...com>

    Jestem taka niefotogeniczna!
    - ...i ja też jestem taki na zdjęciach nieładny ;(

    Powody takich twierdzeń zostały wyczerpująco ujawnione tutaj:
    http://obserwatortorunski.blogspot.com/p/portretowni
    a-torunska.html

    Czy ktoś z Koleżeństwa chciałby coś jeszcze dodać?
    Poprawić, wskazać lepszy i trafniejszy opis.
    A może chce podać jakieś przejmujące przykłady
    z własnej aktywności... .

    Zapraszam do poszerzania grupowej wiedzy.

    Z poważaniem

    Obserwator Toruński
    www.obserwatortorunski.blogspot.com

  • 2. Data: 2011-10-13 06:34:36
    Temat: Re: Jestem taka niefotogeniczna!
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Obserwator Toruński napisa?(a):

    > Jestem taka niefotogeniczna!
    > - ...i ja też jestem taki na zdjęciach nieładny ;(

    Kampania wyborcza podobno sie juz zakonczyla? ;)

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 3. Data: 2011-10-13 09:00:27
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 13/10/2011 06:05, Obserwator Toruński wrote:
> [...]
    > A może chce podać jakieś przejmujące przykłady
    > z własnej aktywności... .
    >
    > Zapraszam do poszerzania grupowej wiedzy.

    W tych 10 punktach brakuje 9 i 10, i to najważniejszych. Niektórzy są po
    prostu brzydcy, choćby ja daleko nie szukając.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 4. Data: 2011-10-13 09:16:22
    Od: Obserwator Toruński <o...@g...com>

    > W tych 10 punktach brakuje 9 i 10, i to najważniejszych.
    Niczego nie brakuje!
    To są te punkty których się spodziewam dodać :-)

    > Niektórzy są po prostu brzydcy
    Mówimy o fotogeniczności.
    "Nie ma ludzi niefotogenicznych,
    są tylko źle sfotografowani".

    > choćby ja daleko nie szukając.
    Zapraszam do Torunia :-) chociaż niekoniecznie.
    Na grupie jest sporo osób które mogą zrobić
    "prawdziwy portret" lepiej i szybciej ode mnie.

    Każdy człowiek, każdy przedmiot ma z punktu widzenia
    np. fotogeniczności swój sweet point. To może być poza,
    sposób ujęcia, obecność w pobliżu jakiegoś rekwizytu
    (lub jego całkowity brak!), który powoduje, że zrobienie
    zdjęcia jest już tylko zabiegiem technicznym.

    Po takiej wspólnej aktywności pozostaje fotografia
    którą się będzie wnukom pokazywać.
    Tylko takie zdjęcia trzeba starać się robić.

    A za każde z nich ostatecznie i tak
    odpowiedzialny jest Pan Fotograf.

    Pozdrawiam

    Obserwator Toruński
    www.obserwatortorunski.blogspot.com

    PS. Czy mówiłem coś o wykorzystaniu światła?

  • 5. Data: 2011-10-13 17:25:58
    Od: Sylwester Zarębski <z...@i...net.pl>

    Dnia Thu, 13 Oct 2011 07:05:29 +0200, Obserwator Toruński napisał(a):

> [...]

    > Czy ktoś z Koleżeństwa chciałby coś jeszcze dodać?
    > Poprawić, wskazać lepszy i trafniejszy opis.
    > A może chce podać jakieś przejmujące przykłady

    Dodaj koniecznie dwa brakujące punkty, no i cieszę się, że ująłeś w
    słowa, to co staram się przekazać czasem niektórym osobom - będziesz
    służyć jako link! Pamiętaj! :)

    A przy okazji pozdrawiam z toruńskiej Skarpy :).

    --
    pozdrawiam
    Sylwester Zarębski

  • 6. Data: 2011-10-13 17:59:08
    Temat: Jestem taka niefotogeniczna! - Drobna refleksja
    Od: Obserwator Toruński <o...@g...com>

[...]

    (...)

    Oto powyżej powtórzyłem tekst od którego zaczęto wątek.
    Ma to uzasadnienie.
    - Głębokie.

    Najpierw o statystyce.
    Skoczyła mi pod niebiosa liczba odwiedzin na wspomnianej stronie.
    Czyli jest powód do zadowolenia, bo temat jest ważny.
    Znaczy się pobudził naród do myślenia.

    Długość - a właściwie krótkość odwiedzin - sugeruje, że wejścia były
    mało refleksyjne. A już rzadko kto pofatygował się, aby sprawdzić
    (rzetelnie) kim jest pstrykacz, który takie "mądrości" głosi.
    Wiadomo co innego kazania, co innego przyzwoite zdjęcie zrobić.

    No i ten niemrawy odzew na grupie :-)

    Przy całym szacunku DTCZG (Dla Tych Co Zabrali Głos)liczyłem, że
    na grupie po wywołaniu takiego tematu to aż zagotuje się i:
    = GG (Grupowi Guru) szyderczym chórem obśmieją klasyfikację.
    = LR (Ludzie Rzetelni) wskażą na błędy merytoryczne i uzupełnią braki
    = FG (Frustraci Grupowi) urządza sobie ranczo na zupełnie inny temat

    No właśnie... .
    Grupa zapada w sen zimowy!?

    Z wyrazami szacunku
    uprzejmie pozdrawiam

    Obserwator Toruński
    www.obserwatortorunski.blogspot.com

    PS. "Czy ktoś z Koleżeństwa chciałby coś jeszcze dodać?"

  • 7. Data: 2011-10-13 18:15:06
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-10-13 19:59, Obserwator Toruński pisze:
    > No właśnie... .
    > Grupa zapada w sen zimowy!?

    Gorzej - ta grupa merytorycznie i pod względem kultury osobistej osób
    wypowiadających się, coraz bardziej schodzi na psy.

    Temat, który podjąłeś jest bardzo ciekawy i też liczyłem na treściwą i
    żywą dyskusję. No cóż - trzeba poczekać, na tych, co mają coś sensownego
    do powiedzenia i zechcą się swoimi przemyśleniami podzielić.

    WAIDODAYO!

    --
    http://www.stopakcyzie.pl/
    http://www.glosujinaczej.pl/

  • 8. Data: 2011-10-13 19:55:56
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2011-10-13 09:16:22 +0000, Obserwator Toruński
    <o...@g...com> said:

    > Mówimy o fotogeniczności.
    > "Nie ma ludzi niefotogenicznych,
    > są tylko źle sfotografowani".

    Także nie ma brzydkich. Są tylko źle sotografowani?
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2011-10-13 20:00:48
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2011-10-13 05:05:29 +0000, Obserwator Toruński
    <o...@g...com> said:

    > Czy ktoś z Koleżeństwa chciałby coś jeszcze dodać?
    > Poprawić, wskazać lepszy i trafniejszy opis.
    > A może chce podać jakieś przejmujące przykłady
    > z własnej aktywności... .

    [...]
    Tylko 5 % ludzkości ma taką urodę, że fotografowanie tejże malutkiej
    części to żadna sztuka!
    ...bo ONI (ci bogowie) są po prostu fotogeniczni.
    [...]
    To nie ma nic wspólnego z urodą. To jest:
    1. Siedzi w głowie i już
    2. Jest dobrze wyuczone.

    A reszta ok.

  • 10. Data: 2011-10-13 20:43:02
    Od: Obserwator Toruński <o...@g...com>

    > Tylko 5 %
    > To nie ma nic wspólnego z urodą. To jest:
    > 1. Siedzi w głowie i już
    > 2. Jest dobrze wyuczone.
    > A reszta ok.

    * * *

    Dzięki za wkład własny.
    Niezłomnie liczę na następne głosy.

    Dawniej gdy najważniejsze dla mnie były słupki oglądalności
    to bym chyba oszalał ze szczęścia.
    Kilkaset nowych wizyt!
    - Dziś jest inaczej.

    Postanowiłem, że zacznę pisać poradniki :-)
    I sam się rozwinę i wiedzę tajemną w czystej postaci innym przekażę.
    A wszystko to dla dobra wspólnego!
    Amen.

    No dobra, można się już przestać droczyć!
    Można się zgłaszać, abym własnoręcznie udowodnił promowaną tezę.
    - Wstydliwym obiecuję nie upubliczniać wyników.

    Fotograficznie pozdrawiam

    Obserwator Toruński
    www.obserwatortorunski.blogspot.com

    PS. A swoją drogą to większość poradników pisanych przez tych Wielkich
    to jedna wielka promocja dokonań Autora. Po przeczytaniu takiej książki
    zwykły człowiek kołowacieje i traci wiarę we własne możliwości.