  • 1. Data: 2011-02-10 18:05:56
    Temat: Jedna ładowarka :)
    Od: Tomek <w...@n...pl>

    Jak dla mnie: "no wreszcie" :)

    "Dobra wiadomość dla właścicieli telefonów komórkowych. Koniec z różnymi
    ładowarkami - będzie jedna, uniwersalna i pasująca do wszystkich modeli."

    http://www.strefabiznesu.nto.pl/artykul/bedzie-jedna
    -uniwersalna-ladowarka-do-komorek-50704.html

    pozdr

  • 2. Data: 2011-02-10 18:11:36
    Temat: Re: Jedna ładowarka :)
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

> [...]
    >
    > http://www.strefabiznesu.nto.pl/artykul/bedzie-jedna
    -uniwersalna-ladowarka-do-komorek-50704.html

    Ale kotlet.

    zyga
    --
    --force --nodeps --all

  • 3. Data: 2011-02-10 18:30:05
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 10 Feb 2011 19:11:36 +0100, Zygmunt M. Zarzecki wrote:

    -uniwersalna-ladowarka-do-komorek-50704.html

    >Ale kotlet.

    Moze i kotlet, ale to juz decyzja jasnie panujacej Ujni.
    Chinczycy probowali ale jakos im nie wyszlo.

    Ciekawe - beda dwa zlacza, jedno USB, drugie do ladowania, czy juz
    tylko jedno ?

    Moze tez sluchawki ujednolica ?

    J.

  • 4. Data: 2011-02-10 19:09:58
    Od: Mirek <i...@z...adres>

    J.F. wrote:

    > Ciekawe - beda dwa zlacza, jedno USB, drugie do ladowania, czy juz
    > tylko jedno ?

    Jedno - micro USB. Mogę się cieszyć, bo już mam tak ładowany telefon,
    ale uważam, że to zły wybór. To jest za delikatne do codziennego użytku.
    Będzie paradoksalnie więcej śmieci - telefonów z wyłamanym albo
    zabrudzonym złączem, których się już nie opłaci naprawiać.

    Mirek.

  • 5. Data: 2011-02-10 20:04:24
    Od: "entroper" <entroper-pocztaonetpeel>

    Użytkownik "Mirek" <i...@z...adres> napisał w wiadomości

> [...]
    > Będzie paradoksalnie więcej śmieci - telefonów z wyłamanym albo
    > zabrudzonym złączem, których się już nie opłaci naprawiać.

    3 razy szersze i połowe cieńsze złącze z kilkunastoma pinami w szajsungach
    lepsze? I to w każdym telefonie troszkę inne (akurat na tyle troszkę, żeby
    nie pasowało)? Porządnych wtyków z bolcem i tak niedługo nie będzie. A
    porządnych telefonów już nie ma, więc złącze micro-USB będzie akurat
    najmniejszym problemem...

    e.

  • 6. Data: 2011-02-10 20:15:55
    Temat: Re: Jedna ?adowarka :)
    Od: Verox <a...@b...veroxsystems.com>

    On Thu, 10 Feb 2011 19:30:05 +0100, J.F napisał:

> [...]
    > Chinczycy probowali ale jakos im nie wyszlo.
    >
    > Ciekawe - beda dwa zlacza, jedno USB, drugie do ladowania, czy juz

    Tak, będą miały podane maksymalne ciśnienie akustyczne, tak żebyś sobie
    przypadkiem słuchu nie uszkodził.

    --
    #begin 755 signature.exe
    [tomek <at> sikornik <dot> net] vy 73! de SP9UOB

  • 7. Data: 2011-02-10 20:26:18
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    > niedługo nie będzie. A porządnych telefonów już nie ma, więc złącze
    > micro-USB będzie akurat najmniejszym problemem...

    Tez uwazam ze zlacze do ladowania jak w nokiach jest najlepsze, choc mam inny
    telefon.

    Proste, wytrzymale... usb trzeba troche sily, przenosza sie drgania na ten caly
    bez olowiowy lut i nie wiem jak to wytrzymuje. W glupim czytniku kart na USB po
    pol roku musialem zlacze usb przelutowac bo dostalo pekniec lutu :/

  • 8. Data: 2011-02-10 20:33:01
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    W dniu 2011-02-10 19:05 Tomek napisał(a):

> [...]
    >
    > http://www.strefabiznesu.nto.pl/artykul/bedzie-jedna
    -uniwersalna-ladowarka-do-komorek-50704.html

    Hmm, już od dłuższego czasu nie widziałem nowej komórki z innym złączem
    niż MicroUSB. W pracy na codzień macam kilkanaście różnych modeli
    androidofonów, praktycznie wszystkich większych producentów. Jeszcze
    tylko HTC Hero trzyma się ze starym dobrym miniUSB, ale wszystkie inne
    mają microUSB. W każdym ładowanie przez USB jest standardem.

    Chyba tylko bastion Nokii stosuje jeszcze dedykowane okrągłe złącza
    dzisiaj (a w takim np. w modelu 5800 jest microUSB ale nie do ładowania).

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 9. Data: 2011-02-10 20:58:26
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 10 Feb 2011 21:33:01 +0100, Adam Dybkowski wrote:
    >Hmm, już od dłuższego czasu nie widziałem nowej komórki z innym złączem
    >niż MicroUSB.

    Samsung ma wlasne, LG ma wlasne, SE jeszcze niedawno mial wlasne -
    zdazyl juz nowe modele wprowadzic ?

    J.

  • 10. Data: 2011-02-10 22:16:57
    Od: Obserwator <m...@t...o2.pl.invalid>

    W dniu 2011-02-10 21:58, J.F. pisze:

    > Samsung ma wlasne, LG ma wlasne, SE jeszcze niedawno mial wlasne -
    > zdazyl juz nowe modele wprowadzic ?

    Mój SE Cedar (kupiony 3 stycznia) niby ma USB, ale jakieś takie bardziej
    płaskie - zwykła wtyczka microUSB jest ze dwa razy grubsza (wygląda,
    jakby z micro pozbyć się tej węższej metalowej części).

    --
    Miłego dnia!