  • 121. Data: 2011-10-07 11:54:46
    Temat: Re: Jazda po TORZE LUBLIN 1 i 2 pazdziernika 2011
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    W dniu 2011-10-07 13:17, Piotr Klimek pisze:

    > Ja tez mam 300km w jedna strone i taki wyjazd wiaze sie z ladowaniem
    > motocykli na przyczepke, noclegiem na miejscu itd ale i tak uwazam, ze
    > warto pojechac raz do poznania zamiast trzech razy na tor kartingowy.

    Wiesz - od czegos trzeba zaczac - w ogole sprawdzic czy to pasuje
    Sie taki zrazi ze drogo a nie fajnie bo mu nie wychodzi i tyle z
    wyjazdow :)
    Ja mam do Poznania ok 450 w 1 strone, ale np na Slovakaring mam 500 -
    koszty przejazdu i jazd praktycznie te same, wiec wybor jest latwy.
    Na Panonie w 2 strony to prawie 1400 km - ale warto tez sie wybrac :)

    > Gdyby na tym wolniejszym torze byli wirazowi, karetka, strefy buforowe,
    > podzial na grupy i instruktorzy to bym sie z Toba zgodzil w 100% :)

    Z tego co gdzies wyczytalem wynajecie karetki na 2 dni to ok 6 kzl -
    troche duzo...

    > Warto pokrecic sie po torze kartingowym za male pieniadze zeby sprawdzic
    > czy w ogole jazda po torze sie podoba, ale z bezpieczenstwem IMO nie ma to
    > wiele wspolnego.

    Zawsze to bezpieczniej niz wyglupiac sie na ulicy...
    Ewentualne urazy to obtarcia lub najgorzej zlamania - na szosie jest
    inaczej...
    http://www.youtube.com/watch?v=VruWHHEnZGw

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 122. Data: 2011-10-07 13:16:14
    Od: Tytus <v...@o...pl>

    Siemka

    ***Piotr Klimek pisze:
    Gdyby na tym wolniejszym torze byli wirazowi, karetka, strefy
    buforowe,
    podzial na grupy i instruktorzy to bym sie z Toba zgodzil w 100% :)

    Ty a mozesz mi napisac po co na takim torze jak Lublin wirazowi??? -
    skoro ze startu widac caly tor a po przekatnej do najbardziej
    oddalonego punktu jest ca 250 m???
    Podzial na grupy jest - instruktorzy tez. Szkolenia z zachwania sie na
    torze rowniez - ale co z tego jak bywaja tez debile na 2 kolach.
    I szczerze mowiac wole jak juz musze z takim debilem jezdzic po
    kartingowym torze niz po samochodowym

    *** Z tego co gdzies wyczytalem wynajecie karetki na 2 dni to ok 6 kzl
    -
    troche duzo...

    Zwykla karetka za dyzur 8 h nie powinna kosztowac wiecej jak 1000 pln.
    Na Nowodworze z tego co pamietam przyjezdzal T4 z zaloga (bez lekarza)
    za 600 pln

[...]

    Znaczy jazda 200 po prostych i 140-150 w zakretach na torze w Poznaniu
    jest bezpieczniejsza niz jazda 110 na prostej i 50-60 w zakretach na
    Lublinie???
    Byc moze sie myle ale na tym bezpiecznym torze w Poznaniu zdarzyly sie
    smiertelne wypadki, natomiast na Lublinie to chyba mozna tylko ze
    smiechu czasem zejsc...
    Nie bardzo tez rozumiem:
    "Wole przy 140 wyleciec na zwir/trawe/piasek niz uderzyc w slup przy
    60."
    czy to znaczy ze sa tory za slupami w skrajni???
    No i jeszcze jedno, wyleciales kiedys przy tych 140 ??? - bo
    przewrotki to ladnie w MotoGP wygladaja ale rzeczywistosc nie jest juz
    taka mila.
    Mnie nie kreca juz predkosci - ale uwazam ze poczatkujacy na torze nie
    powienien miec mozliwosci w czasie szkolenia uzyc nic wiecej jak
    jedynki i dwojki.
    A dla niektorych (co mielismy okazje zobaczyc w niedziele) i te biegi
    byly za szybkie...

  • 123. Data: 2011-10-07 14:21:08
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Fri, 7 Oct 2011 06:16:14 -0700 (PDT)) ktos podajacy sie za Tytus
    wyklawiaturowal co nastepuje:

> [...]
    > podzial na grupy i instruktorzy to bym sie z Toba zgodzil w 100% :)
    >
    > Ty a mozesz mi napisac po co na takim torze jak Lublin wirazowi??? -

    [...]

    Nie chce mi sie juz bronic swojej racji bo i tak sie nie przekonamy a mam
    wrazenie, ze kazdy pisze to samo tylko innymi slowami.

    Jezdzijmy sobie po torach wyscigowych, kartingowych, lotniskowych itd.
    I tak kazdy z nich jest bezpieczniejszy niz ulica i nie ma co sie
    sprzeczac.

    A co do tego od jakiego toru zaczac to oczywiscie najlepiej byloby zaczac
    od 125ccm w wieku lat 7 na torze kartingowym itp, itd. A prawda jest taka,
    ze i tak wiekszosc z nas pierwsze 200km/h i probe zdarcia slidera w
    zakrecie testowala na ulicy :)

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 124. Data: 2011-10-07 16:18:00
    Od: Tytus <v...@o...pl>

    Siemka

    *** Piotr Klimek
    Jezdzijmy sobie po torach wyscigowych, kartingowych, lotniskowych itd.
    I tak kazdy z nich jest bezpieczniejszy niz ulica i nie ma co sie
    sprzeczac.

    Amen

  • 125. Data: 2011-10-11 14:26:57
    Temat: Re: Jazda po TORZE LUBLIN - wolanie na puszczy?;]
    Od: sowa <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-09-27 20:04, Tytus z domQ pisze:

    > dzialania prostestacyjno-medialne w sprawie Toru Lublin

    obejrzalem to i wrzucam...
    moze nie bylo?;]

    http://www.vimeo.com/30339703

    --
    pozdrawiam serdecznie
    sowa

  • 126. Data: 2011-10-11 14:48:44
    Od: Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    W dniu 2011-10-11 16:26, sowa pisze:

    > obejrzalem to i wrzucam...
    > moze nie bylo?;]
    >
    > http://www.vimeo.com/30339703

    Z filmu wynika, że 40 osób jest przeciwko torowi. W czym więc kłopot?
    Czyżby 40 osób miało aż taką moc sprawczą?

  • 127. Data: 2011-10-11 15:14:02
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2011-10-11 16:48, Marcin N pisze:

    > Z filmu wynika, że 40 osób jest przeciwko torowi. W czym więc kłopot?
    > Czyżby 40 osób miało aż taką moc sprawczą?
    Z tego co się mówi przeciwnikiem jest też xiąc,a to może się liczyć jak
    cała parafia.

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 128. Data: 2011-10-11 15:29:58
    Od: Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    W dniu 2011-10-11 17:14, Monster pisze:

    > Z tego co się mówi przeciwnikiem jest też xiąc,a to może się liczyć jak
    > cała parafia.

    Księża teraz są w odwrocie. A parafie też już nie te, co dawniej.

  • 129. Data: 2011-10-11 16:12:04
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w
    wiadomości news:j71ndj$6oj$1@news.onet.pl...

    > Księża teraz są w odwrocie. A parafie też już nie te, co dawniej.

    Oj, widac, ze w duzym miescie i nie na wschodzie Polski Wasc
    mieszkasz.
    To raz.

    A czy wsrod 40 osob nie ma jakichs profesorow z UMCS to tez nie wiemy.
    A to dwa przez duze D. Bo profesorowie, ktorzy zainwestowali w grunty
    to w PL nawet przebieg budowy autostrad sa w stanie zmienic.

    Zreszta w Poznaniu bloki postawiono jak tor juz kilkadziesiat lat
    stal. A protesty tez byly glosne.

    --
    Jasio
    etz vfr

  • 130. Data: 2011-10-11 16:56:29
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    > Z tego co się mówi przeciwnikiem jest też xiąc,a to może się liczyć jak
    > cała parafia.

    Tak naprawde to glownie ten pan Malon ktory sie pojawil na filmie jest
    przeciw. On podjudza ludzi.

    Zrobili sobie jakies glupie, nierealne normy 55 dB - gdy tymczasem
    - Głośna rozmowa: 75-85 dB
    - Wiertarka: 90-95 dB
    - Wybuchy petardy: ponad 130 dB
    - Wnętrze samochodu: 60-80 dB
    - Zabawka trąbka: 70-90 dB
    - Gwizdek, bębenek: 50-85 dB

    Max zanotowany poziom halasu byl ok 61 dB odnotowane na 4 pietrze - bo
    na parterze normy nie zostaly przekroczone - czyli ciszej niz 2 babcie
    rozmawiajace pod blokiem... :)

    Ja nie z Lublina - ale ponoc ksiadz jest za tym zeby tor dalej istnial:)

    Norbi
    BLACK XX'03